Gomorrn 25 September !
God morgon !
En fin klar dag möter upp och jag sitter här och njuter av kristallampans orange sken.
Dagen ägnas åt datorjobb och iFokus,ska bara njuta och ta det lugnt.
Ha en alla tiders dag 
Godmorgon Wb och alla andra som snart tittat in. Här börjar en väldigt blek och trött sol ta sig fram genom träden. Ska iväg med en väninna och gå brasträffen, hon har en liten valp som Siri ska få träffa, det blir spännande. Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon WB och Majlar och alla andra!
Här lyser solen med sin frånvaro än så länge. I går satt vi på uteservering i Grebbestad och åt fisksoppa, så gott. Köpte med lite godis från fiskaffären också.
I dag skall vi en tur ut till Värmlansnäs och hälsa på sambons släktingar.
Ha en härlig söndag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Idag ska jag åka den långa vägen hem igen. Hua vad drygt. Men först en shoppingrunda hos Clas Ohlssons i Insjön.
Ha en bra dag allesammans.
#3 Kör försiktigt Gunilla och hoppas du hittar grejer hos Clas Olsson, där finns det att välja på.
Ha det bra efter vägen! 
#4 Tack Indiania. Jag kör som vanligt. Fort och försiktigt

Go'Morron alla söndagsfirare!
Här lyser grå moln och luften är fuktig. Så det blir inomhus-/datorjobba här också idag och lite ärenden på em.
Just nu har jag en lekfull papegoja klättrande omkring på mig, och som vill ut. Så jag får väl ta en vända med henne tills hon tycker att det är för kallt och vill in igen.
Majlar - Gå på brasträff och besöka hundvalpar, låter som en dag som jag skulle gilla - skarpt!
Vad mysigt att kunna sitta på uteservering i slutet av september, Indiania!
Hur snabbt du än kör, Gunilla, kör försiktigt, ja! 
Ha en skön söndag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej svejs
Fullt upp med simhallsbesök, Zumba, städning och annat. Nu blir det kvällsmys för hela slanten!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God afton. Tillbaka i hemmets lugna vrå. Sitter med en tekopp och kikar igenom trådarna på vad som hänt i helgen.
Fortsatt trevlig Söndagskväll ska ni ha!
#8 Här får du ett sent men hjärtligt välkomnade tillbaka igen! 
#9 tack Indiania!