till en vän i nöd
jag har en mycket speciell vän som är i svårigheter. han har pratat om att avsluta sitt liv för att han inte orkar krångla längre. han har sedan barnsben haft mycket svår panikångest och har haft problem med droger, men nu medicinerar han bara det han behöver och får av läkare.
han är många mil härifrån och jag vill hjälpa honom genom att överösa honom med all kärlek som finns i universum.
jag vill att han ska leva vidare och få det bra i livet så att vi kan fortsätta vara vänner.
vill ni också hjälpa till och skänka honom en kärlekstanke?
ha en fin kväll
hlsn trovad
Absolut sänder ljus varma tankar till din vän.Jag hoppas han får hjälp av någon psykolog så han kan få tillbaka tron på både sig själv och livet.
Hoppas han får mår bra igen.
säger som #1 walkin
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Skickar kärlek och värme till din vän och hoppas det skall ordna upp sig för honom. Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Kärleksfulla bubblor skickas till din vän under dagen!
Många bubblor av kärlek skickar jag till din vän! Jag hoppas också att han söker och får stöttning och bra hjälp från andra håll - parallellt!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sänder en stråle av ljus och kärlek till din kära väns situation. Hoppas han hittar tillbaka och rätt i livet igen.
Det är aldrig fel att gå till någon utomstående att tala med.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
tack så mycket allihopa!
han har väldigt svårt att ta emot terapi… han klarar det inte bara
han har en personlighetsstörning som heter cluster b. det innebär att han är grandios narcissist samt har psykopatdrag…
däremot så har han ett sånt stort hjärta för familjen och för människors rättigheter att det är så synd att han ej kan försöka ta emot hjälp. jag har talat med honom om det ett antal gånger men utan resultat
jag hoppas att det ordnar sig för honom och hoppas att han på något vis får chansen till ett nytt och bättre liv
med er hjälp vet jag att vägarna lättare lägger sig rätt
hlsn trovad
Hej trovad. Jag har bett att din vän ska få den hjälp han behöver för att må bra. Hoppas allt ordnar sig.
Jag ska be om kraft till att han vägleds rätt. Jag sänder ljus och livsglädje till honom.
Krama om din vän
Sajtvärd på Övernaturligt