Märkliga foton..

Hej CarinaG… Eftersom du inte vet om när kortet är fotograferat så är det svårt att säga. Jag för min del uppmärksammade på båda det enorma ljus som ligger på båda korten, om det sen är blixten eller en stark energi är svårt att avläsa. Man kan ju även se skepnaden av en person på båda korten. Om du inte själv kommer ihåg var eller när kortet togs, så är det väldigt märkligt att de ligger i minneskortet.
Jag lämnar här även vidare uppfattningarna till andra att tycka och skriva om deras känsla för korten.. Otroligt spännande.
Vänligen Maria:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hej Maria!
Jag är nästan säker på att det är jag som är på korten. Det verkar dubbelexponerat, men det är taget med en digitalkamera så det bör vara omöjligt.

Måste också fråga dig om du vet att du haft kameran framme tex på bordet, så ng kan ha tagit dessa korten utan att du vet om det? Den ena bilder är precis som om någon sitter och läser, och att kortet har tagits med den energin som finns mellan boken och dig.
Att det finns en energi på bilden tycker jag för övrigt är alldeles solklart. 
Vänligen Maria:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Nej det är det jag inte kan minnas
blev bara förvånad när jag såg dom. Att det är jag är jag helt övertygad om, men när vet jag inte.

Kan det vara någon som velat att du skulle se dessa bilderna…för att bevisa att du har din ljusenergi med dig ? Låter väldigt spännande.. Tänk om vi alla kunde få se våra andliga följeslagare så.. Vore ju helt underbart ! Att kortet kommer fram nu har säkert också en anledning.. Du börjar kanske också utveckla en bra kontakt med din vägledare.
Kanske ska du tro på det du får till dig, och lyssna mer på dina intuitioner.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Tack Maria!
Jag måste börja göra det, så det är nog därför korten kom fram. Har försökt förstora och kolla om det är en lampa eller något, men det verkar det inte vara.
Man kan ju aldrig lita på vad man får till sig ;-) du vet ju hur jag är.
Många kramar!

Glömde skriva att det är där det är inringat med svart. Det vita ser jag.

Jag kan tycka att jag ser ansikte på bilden. På den ena bilden som är inringad till vänster ser jag ett ansikte, men har svårt att tyda den nedre svarta inringningen.. Jag har inte tränat så mycket på just att tyda kort, så jag lämnar nog över det till andra som jobbat mer med kort, och har blick för det.
Att tolka kort är förövrigt jätteskoj och lärorikt, så vissa saker tolkar man ju direkt, men just den inringade svarta har jag svårt med.
Carpe Diem
Maria Johnsson

Hej igen Maria!
Jag håller med dig ang den svarta inringningen. Jag ser bara svart :-) Men i den vita tycker jag mig se en blond tjej med svart jacka och röd huvtröja. Om den är en synvilla det vet jag inte. Jag la in denna frågan i Övernaturligt också, det var många som trodde att den var dubbelexponerad, men Elisabeth såg några ansikten.
Ska kolla om man kan ta dubbelexponerade kort med digitalkamera, men jag tror inte att det går. Så någon förklaring finns där nog :-)
Njut av sommar värmen som kommit till oss idag, det ska jag göra.
Kramar!

Ja njut verkligen av sommarvärmen. Jag kom precis in och man ska inte klaga på värmen..men det är väldigt varm ! Så varmt är vi inte vana vid att ha…men naturligtvis är det underbart att kunna lapa lite sol för att få upp energin.
Carpe Diem
Maria Johnsson