God morgon 20:e September
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En sval morgon. Nu är det dax att dra igång värmepannan.
Jag har skjutit på det eftersom jag har elvärme. Har eldat i kaminen hittils, men det blir kallt om nätterna.
En bra dag hoppas jag att ni får!
(Bild över "vår" sjö, Betarsjön)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Gunilla och till er andra som kikar in.
Här har vi 12 grader och molnigt. Hoppas på en regnfri dag i dag. Ha det så gott där ute.

God morgon på er !
Önskar er en skön dag .
God morgon
Vilken härlig utsikt du har Gunilla. Berg, sjöar och skog alltiett. Underbart vackert.
Ska försöka mig på att pula lite i min lilla trädgårdstäppa idag . Jag har sååå svårt att göra mig av med blommor som inte är helt döda, men som tur är, får dom ligga i komposten tills dom ger upp av sig själva. Naturen är ju ordnad på det sättet. Den ger och tar.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon alla!
Nu börjar det likna höst ute men gör som dig Majlar behåller blomstren så länge det går.Det är en Amiralsfjäril som fortfarande visar sig runt blommorna.
Ha en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Tack för en underbar utsikt, Gunilla! Och tack för kaffet, Rore! 
Här rår samma Vädergudar som hos Rore, molnigt och 12 grader. Nätterna är, än så länge ok, svalt och skönt, men golven för kalla - så det är inge' skönt att tassa upp på morgnarna nu. (Dåligt isolerat.)
Jag har svårt för det också, Majlar, att slänga växter som fortfarande lever! Så jag gör inte det heller. Har ingen kompost dock - men tycker det är ett jättebra sätt att låta dem leva tills de själva ska åter varda till jord! 
Nu ska jag ta min första påtår kaffe - känns som att det 'behövs'!
HareGodis allihop! Hela da'n!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon på er!
Så vackert Gunilla
Uppehåll och 10 grader, blåser rejält så hoppas molnen försvinner, känns som om det är nog med regn nu.
Ha det gott allihopa!