Healing iFokus

Healing

Läst 1315 ggr
moln50
3

Healing önskas

Healing till min hårda mageGlad

[GunillaF]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej och välkommen moln50!

Jag ska se om en chakraballansering kan få fart på din mage. Efter den får du healing. Klockan 16.00 sätter jag igång.

[GunillaF]
1

Till alla med hårda magar kan jag rekomedera olja i maten. Förslagsvis på salladen också. T.ex olivolja.

[GunillaF]
0

Hur känner du dig nu då moln?

moln50
0

Jag är bättre magen i magen inte lika hård som i morse så healing hjälpte mig

[GunillaF]
0

#4 Men vad härligt.

Tänk på det jag skrev om olja. Det är även bra för tröga magar att man rör på sig mycket. Prommenader t.ex. Flört

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation.

moln50
0

God morgon. Tack majlar jag har varit ut och promenerat magen börjar komma igång den är lite hård men bätte än i går.

[walkinbeauti]
0

Härligt att höra moln50 hoppas den blir riktigt bra nu magen.Gunilla kan hon,är superduktig med healing.

Sänder ljus i din väg Glad

Andina
0

Vad skönt, Moln50, att magen känns bättre! Ja, jag kan bara hålla med, Gunillas healing är super!

Jag skickar lite tillskott under dagen! Och håller tummarna för att 'det lossnar' nu!

Jag kan också hålla med att olja och promenader är bra för att få igång magen. Kokosfett får igång de allra flesta magar också.

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

moln50
0

#8 och #9 Tack för det.Glad

[GunillaF]
0

#7 Vad roligt att höra att magen är bättre. Fortsätt prommenera. Det är härligt och efter ett par veckor har det blivit en vana som är svår att brytaFlört