Ang mina nya ögondroppar..
Hej!
Ville baa skriva för Er som kommenterat mina inlägg ang mina ögonbesvär ..
Mina ögon tålde inte Restasis. Och tydligen ska man ta dropparna när ögonen är riktigt dåliga o röda, vilket jag inte visste el om jag missförstått. Enl ögonläk ska jag i alla fall forts att ta Viscotears (tårersättningsdroppar)+ allergitabl t v o blir ögonen sämre så ska jag börja med Restasis.' Och när man tar Restasis så kan man reagera med sveda o röda ögonen, men det är övergående enl ögonläk.
Så nu tänker jag köpa D3-vitamin, känns som det är läge med det nu, finns ju ingen anledning att avvakta, tycker jag.
Hälsningar
okkrip56
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilket elände du har med ögonen.
Hoppas det löser sig så småningom.
Kram
Men vad trist att dina ögon inte 'gillade' ögondropparna! Du som har väntat så länge på dem… Jag hoppas verkligen att du hittar något som hjälper dina ögon att må bra!
Jag håller tummarna för att D-vitaminet hjälper till att få ordning på det inre systemet så att ögonen hämtar sig snabbt. Stora doser D-vitamin! ;)
Nu håller vi alla tummar och tår!
Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Så jobbigt du har det med dina ögon okkrip56, hoppas verkligen det skall ordna sig för dig!Håller tummarna för dig! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
UJ uj uj du får kämpa med dina ögon,hoppas innerligt du kommer tillrätta för ögonen är inte kul när det bråkar med.Håller tummarna för D-vitaminen att den hjälper dig.Lider med dig för det där måste vara jobbigt.
Allt gott till dig 
Hoppas det löser sig för dig med dina ögonbesvär.
Hej!
Tack för Era kommentarer!
Ja ögonen är ju i alla fall inte så där dåliga som i våras, har ju varit lugnare under sommaren med vissa sämre dagar, men i stort lugnare..men är ju förstås orolig när kylan o vintern kommer, torrt i luften att ögonen blir så där dåliga, men då är det meningen att jag ska ta Restasis enl ögonläkaren.
Ja det påverkar mig förstås lite mentalt det här med oro i bakhuvudet..men än så länge är ju ögonen i alla fall i hyfsat bra skick, så man vågar visa sig..

Gott att höra! Då får vi bara hoppas det blir ännu bättre med dina ögon.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ja, tack Indiana!
Kram
Har man kontrollerat bakomliggande sjuksomar, typ sköldkötteln.
Hej!
"9: Det enda jag kollat (för många år sen) ett sköldtkörtelprov pga att jag var så trött (tror jag..) men inte pga ögonbesvär har jag kollat. Provet var normalt då. Jag tycker i så fall att ögonläk borde ha bett mig att kolla det, har ju gått hos honom i åratal, el hur?
Ha ju beställt D3-vitamin som någon här hade tipsat mig om och som är bra mot immunförsvaret..allergi..har inte fått dessa ännu, men ser fram emot att börja äta dem.
okkrip56