God Morgon Söndag 18/ 9
God morgon på er !
Blev så full i skratt när jag fann denna bilden,igår kom jag osams med min väckar klocka som inte kunde sluta ringa och den ser ut exakt som denna fast i mässing.Ska ta en bild och lägga in den fick utstå ett antal släng i golvet och nu är den både trasig och bucklig 
Idag burrade den ändå mer så mer stryk,vilket morgonhumör jag bjuder på i tråden,misshandel av väckarklockor 

Nåja lite ilska ska man ha ibland och speciellt när ett klockskrälle inte låter en sova.
Ha en under bar dag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Hahaha…WB - hur det kan bli! Jag stängde mi och somnade om!
Ha en fin dag alla healers!

God morgon walkinbeauti och alla som kommer sen
Oj då, bäst att köpa en ny klocka, kanske finns med fågelsång eller nåt annat vackert ljud
En gammal låt med Little Gerhard dök upp i mitt huvud, Den siste Mohikanen, kommer inte ihåg hela texten men orden "sånt' humör han blir bra konduktör"

Mulet och grått idag och jag ska ta det lugnt och vila, känns som om det är migrän på G så jag ska försöka mota Olle i grind.
Ha en fin dag där ute i vårt avlånga land
Godmorgon alla!
Ute regnar det och jag är nöjd för allt trädgårdsarbete vi hann med i går.
#0 WB
Det är inte alltid man vill upp när klockan ringer, jag somnade om flea gånger i dag.
Ha en härlig söndag med vila och lugn o ro! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Mor'n!
Var på Tonhealing i måndags - det bet bra, om man säger så 
Ändå tog hon det lite försiktigare - eftersom jag inte tål ljud :-/ Men…vilken kraft det är i dessa ljud asså! Verkligen genomträngande.
Punschig, trött, törstig & allmänt degig - pga kroppen anv kraften till de processer som healingen startat. Precis som hon förvarnade om - så det har definitivt effekt asså!
Jag får avvakta i ett par veckor till & börja med - innan det stabiliserar sig.
Det är mycket som är i olag & kraftigt påfrestat i kroppen - så denna omgång riktade sig till lever, bukspottkörtel & tarm (bl.a. för att få bort parasiter). För att stärka upp dem - så att avgiftningen blir effektivare. Ngt som ju tar tid.
Det finns ju en del att ta hand om för avgiftningssystemet i våra dgr :
Den hopning av giftiga ämnen de skall klara av är redan lång. Nitrater, nitrosaminer, lösningsmedel, vinylklorid och andra nedbrytanande ämnen från plastindustrin, PVC, svampmedel, antibiotika, p-piller, tillsatsämnen, färgämnen, insektmedel, fenoler, avgaser och tobaksrök med hundratals substanser, tungmetaller som kvicksilver, kadmium och bly, arsenik, aluminium, krom och många andra, samt ett stadigt ökat utbud av giftiga mediciner.
Ett bra preparat som ja fick tips om är Glutation. Nu verkar det som att det är svårt att få i sig via magen - då det förstörs av matsmältningen. Om det e sant vet ja inte men det säljs iaf - typ Helhetshälsas (se expl).
Man kan ju även ta de individuella aminosyror som glutation byggs av (cystein, glutamin och glycin) - tillskott som ger cellerna hjälp att tillverka glutation - varav Cystein är den avgörande att tillföra xtra av - för hålla glutationproduktionen på topp.
Dock - oxidering provocerat av järn och/eller koppar kan destruera cysteinet. Eventuellt kan detta avvärjas vid att kombinera cysteintillskottet med selén och C-vitamin. Vilket ja redan tar xtra tillskott av.
Glutation är den effektivaste antioxidanten & bildas naturligt i alla celler i kroppen. Dock minskar den med stigande ålder - liksom det mesta :-/
Det finns en del att läsa om detta:
http://www.vitaviva-info.com/sv/content/view/full/815
…& ja har beställt dessa tillskott - för att få så bra hjälp som det går att binda kvicksilvret fr mina tandfyllningar - särskilt nu när jag ska ta bort & ersätta en av dessa.
---
Smart ko - Clever Cow Operates Water Pump
http://video.se.msn.com/watch/video/clever-cow-operates-water-pump/1jjw9r5hw
Mera om kor - musikaliska är de åxå.
Cows Really Love Jazzmusic
http://video.se.msn.com/watch/video/cows-really-love-jazz-music/1jjpfmzdr
---
Solen i närbild (alltid ngt, idag när den lyser med sin frånvaro här)
/L
Go'eftermiddag allihop!
Vilken söndag - med sönderslagna klockor, närbilder på solar o annat smått och gott!
I morse behövdes ingen väckarklocka jag vakna' för tidigt ändå (04)- ville somna om igen men det ville inte kroppen. Så jag har jobbat vid datorn se'n ottan. Men nu ska jag ta en paus och gå ut i friska luften med en kopp kaffe och en pappis på axeln. Känner mig rätt slut - så kanske blir det en liten 'tuppis på luren' idag också. ;)
Det låter spännande med din Tonhealing, Lynxx. Hoppas att den hjälper hela vägen nu!
Ha en god fortsättning på söndagen, allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#6 - I sure hope so ;-)
---
En alt. klocka ;-) Osaka Station - Japan
MSN video (4:13)
http://video.se.msn.com/watch/video/incredible-waterfall-display/1jj9u2vfi
/L
Go eftermiddag på er!
God eftermiddag på er. Hemma igen efter en hektisk helg med mycket konst och kultur.
Ha en fin fortsatt dag och var rädda om varann