Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 568 ggr
skruttan31
0

ruskigt nyfiken,,,

Hej där ute!

Jag är inne på en bana i livet där jag skulle vilja gå till ett medium,,

Men samtidigt som de skrämmer mig lite,, men ändå inte,, ja jag vet ,, jag är konstig,,

vad skulle rekomenderas.??,, när man är sk,. oskuld på detta??,, Oskyldig

ska jag gå på gruppseans först,,?,, ska jag kontakta ett medium?,, Har även varit inne på att typ.. få tag på en mail adress där man kan få seansen via brev,, mail eller så,,

Jag bor strax utanför borås,, någon som känner till någon bra, ? i närheten eller så???

Tack på förhand!

/skruttan

MariaJ
0

Jag skulle vilja hänvisa dig till Övernaturligt.ifokus. Där finns en lista över duktiga medium som är verksamma i Sverige. Det finns många duktiga medium på listan som du kan välja mellan.

Du behöver inte vara orolig, för det kommer garanterat att gå jättebra. De medium som är seriösa märker även om du är lite nervös, så de tar allt från början och är varsamma med dig. De bemöter dig på ett lugnt och tryggt sätt. Så när du kommer till dem, så släpper dina spänningar.

Lycka till Vännen ! Det går bra.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

LisaL
0

Hej!

Jag håller med MariaJ. Du behöver inte vara orolig. Det kommer inte upp något du inte vill veta. De på andra sidan vet vad du klarar av nu och inte.

Själv hade jag gått personligen första gången, för då kan du också känna in.

Du behöver inte vara orolig. Du fixar detta. Ta steget och våga för din egen skull om du känner att det är rätt.

Lycka till!

Mvh LisaL

FiaH
0

Hej skruttan1

Jag håller oxå med ovanstående, jag minns själv mitt första möte, visst var man nervös, men det släppte ganska fort. jag hoppas att du tar dig mod, och då jag tror du inte blir besviken. Lycka till, vilket du gör. Bara du gör det när du känner att du är redo. Lyckokramar FiaHFlört