Healing önskas!
Jag har förmodligen pga för mycket stående vid staffliet fått ont och spänningar i rygg/nacke/axlar och även i huvudet. Detta har hänt förut och jag blir så arg på mig själv som inte är försiktig. Det är lätt att dra på sig värken men svårt att få den försvinna. Jag försöker göra lite lätta rörelser som ska mjuka upp muskulaturen men det tycks inte hjälpa. Igårkväll var det en sådan intensiv värk och jag tänkte för mig själv - det känns som jag har tappat mina vingar och där finns ett öppet sår där vingarna satt - så ont hade jag igårkväll. Idag är jag mest öm efter inflammationen.
Men jag behöver lite hjälp på traven att mjuka upp "vingfästena".
Någon som vill?
Vi kan bestämma en tid, så sätter jag mig ner.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du har möjlighet att sitta eller ligga ner 12.45 så sänder jag till dig då!
Skickar lite mjukgörare under dagen!
Kanske är det ett litet elakt förkylningsvirus som grabbat tag i dig. Men då ska vi försöka skrämma bort'et!
Hoppas spänningar och värk släpper snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
GunillaR. Var är du?
Vi får bestämma en ny tid då, men nu kan jag inte förrän sent ikväll.
Hänger på jag med och sänder healing under dagen.Hoppas GunillaR du slipper det onda.Ljus till dig 
Jag är med, som jag skrev på Tarot… 
Vi får väl se nu då vilken tid Gilla vill ha healingen.
Ser man på, bråttom som jag alltid har så missade jag att Gunilla vill ha en fast tid… ;) Jag hoppas det blir en tid då jag kan sätta mig ner och fokusera på healingen.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Oj oj oj!!! Jag var tvungen att gå ifrån.
Men nu är jag här igen. Det kan vara så att din healing landade ändå Gunilla, för det känns varmt i ryggen.
Men om någon vill skicka ikväll vid 20-tiden så sitter jag i fåtöljen då.
Tack alla goa 
Andina, jag har känt mig lite hängig och haft förkylningskänsla de senaste dagarna så kanske det har ett samband. Du får gärna skrämma bort basseluskerna 
Jag skickar till dig vid 20 tiden Gilla! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tusen tack Indiania 
Om minstingen har somnat så skickar jag också kl 20.
Åtta it is! 
Jag skickar jag med och hoppas att du snart blir bättre!
Annars ett litet tips då man får spännings värk så ska du massera dej över bröstbenet det gör ont som tusan) men man sträcker då automatiskt upp ryggraden och flödet blir bättre och spänningen lättar.
Tusen tack, det kommer bli en härlig healing.
# 14 - Huuu det gör ont bara jag tänker på det, men om det hjälper så…..
Jag hoppas att vår gemensamma healing till dig Gilla, gör att du slipper ditt onda mer och mer. Försök vara kvar i den härlig, avslappnade stämning du nu befinner dig i, under kvällen.
Missade tiden exakt kl 20. Men hakade på lite senare. Jag sänder gärna lite extra bubblor imorgon bitti också om det går bra?
Hoppas att din värk släpper och att du känner dig "fit for fite" imorgon bitti när du vaknar!
Jag höll själv på att missa eftersom klockan bara "for iväg", blev några minuter sen.
Jag har fått en rejäl healing, det känner jag. Just nu känns det som att jag hade fått massage och att blodgenomströmingen har satt igång. Det gör alltså ont men på hett helt annat sätt. Och så är det varmt. Jag blev också lite yr, bara korta ögonblick av "små yrslar".
Nu ska jag skärpa mig och inte stå för länge vid staffliet, jag vet ju vad som händer.
I morgon ska det inte bli några längre stunder vid staffliet, kanske inte något alls. Tänkte "våldgästa" sonens familj på några timmar.
Tusen tack, ni goa människor 
Andina, du får gärna skicka i morgon bitti, jättegärna.
Förlåt Gilla vi fick långväga besök här vid 18-tiden som vi inte visste om i förväg och de har nyss åkt, så jag hade inte möjligheter att skicka healing till dig men jag tänkte på dig!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag fick healing Indiania, så det räckte och blev över. Du skickade kanske till mig i alla fall. Och så fick jag ju av Gunilla, Andina, Tintin och Amandla.
Den största reaktionen kom efteråt då jag blev nästan svimfärdig ett tag, så jag satt lugnt och stillsamt och såg en film nu ikväll. Det känns mycket bärre nu och speciellt när jag fick duschat.
Nu sover jag säkert som ett barn inatt. 
Kram 
Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram
Hoppas spänningarna och värken släpper ordentligt nu.
Det känns som att spänningarna "ligger på lur" - så innan du ställer dig vid stafflit så mjuka upp kroppen en stund, avslappning, andning.
Ett varmt bad eller en dusch är alltid bra mot spänningar också, så unna dig en lång stund idag också då vattnet får skölja bort det som kroppen inte mår bra utav.
Ska göra som du säger Andina, tack 
Hej är det någon som vill sända över healing till mig så tar jag tacksamt omot det!
kramar
*Kärlek & lycka*
Hej Liawilson!
Och välkommen hit!
Jag skickar gärna över healing till dig.
Tips: Jag föreslår också att du skapar en ny och egen tråd där du ber om healing, då är chanserna större att fler ser din önskan och kan 'haka på'.

Tack! Okej jag ska tänka på det. Är det något jag ska tänka på?
*Kärlek & lycka*
#26 - Nej, inte vad jag kan komma på just nu i alla fall
…
Förutom att det kan vara bra att du försöker vara avslappnad och ställa in dig (mentalt) på att din kropp (och själ) ska ta emot healingen under dagen.
Jag skickar några gånger under dagen idag!
Tack snälla du!
*Kärlek & lycka*
Välkommen hit liawilson 
Sänder under dagen jag med till dig 
Tack fina snälla ni <3
*Kärlek & lycka*
Hej liawilson. Jag höll på att missa att du ville ha healing. Jag säger som Andina; Det är bra att starta en egen tråd om man vill ha healing. Annars är det lätt att tro att det är TS som hela tråden handlar om
Jag skickar till dig under kvällen!
Tack gunilla! <3
*Kärlek & lycka*
#32 *Vassegoo*