God morgon 15:e September
God morgon 
Här har vi lite kyligt men solen är på skinande humör.Härlig bild,allt gammalt är så fantastiskt vackert det har själ och liv.
Ha en fin dag på er !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Gunilla och alla andra
Njuter av kaffe och frukost efter en långpromenad med Svea, dottern är på väg till skolan och lugnet börjar infinna sig…
Önskar er alla en fin torsdag!
Godmorgon på er!
Här tittar solen fram och det är härligt att gå en ny dag till mötes.
#0 Gillar din bild Gunilla 
Hoppas ni alla får ha en bra dag fylld av överraskningar! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron alla go'a!
Vilken härlig dörr - undrar vart den leder.. .;)
Det märks att det går mot höst - så kyligt på morgnarna nu, blött och lite ruggigt ute. Och solen når inte lika högt på morgnarna… Kanske är det därför jag är lite mer seg på morgonen när jag vaknat… ;)
Får ta nå'n kopp kaffe till och se om jag vaknar upp lite mer. Utefåglarna gör allt de kan för att jag ska komma ut och servera dem sin frukost - så jag får väl lov att göra det då. :)
Hoppas ni alla får en skön dag idag! Med mycket sol ute, inne och i sinne! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag alla fina vänner. Här är höstruskigt och blåsten verkar bli kvar. Barnen är på förskolan och jag tar mig en kopp kaffe innan jag ska sätta fart på mig själv. Har ett stoooort tvättberg att vika och lägga in och disk att plocka i & ur. Undra när jag ska hinna söka jobb;p
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag alla
Sol och blåst ! Riktigt höstväder nu, 9 grader varmt bara burr!! Sitter och funderar på om vi ska ta upp potatisen i dag. Hoppas det blir bättre längre fram under dagen vädret.
Ha en bra dag alla
!
Allting är möjligt

God middag!
Här har vi härligt höstväder med sol och blåst
Ha en fin fortsättning på dagen!