God morgon 14:e September
Tack det samma! Själv fyller jag år idag. :)
God morgon på er 
Hipp hipp hurra Grattis på din dag MajaL 
Inväntar sotarn som ska inspektera kakelugnarna/ öppna spisarna och sota sen blir det väl städa av när han vart här 
Mycket på gång nu,katt till veterinär under dagen,sotarn,laga skorsten,byta utvändig plåt,tvätta hustak och allt skulle ta en månad med byggställningar och elände,jag som inte gillar att ha folk springandes på gården men det måste ju göras.Takplattorna är snart hundra år men hela bara tvätt behövs,tur man slapp lägga nytt tak i allafall.
Ha en alla tiders dag på er 
Godmorgon alla!
Grattis på din Födelsedag MajaL ! 
#3 Det är allt bra att sotarn kommer till dig i dag och att du får taget fixat till vintern. Vet du att det betyder tur att se sotaren? 
Hade en underbar dröm om min morfar i natt, han blev så glad när han såg att det var jag, ler bara jag tänker på det.
Ha en givande dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej
Grattis på din dag MajaL, hipp hipp hurra
I dag håller jag på att förbereda mig å barnen på att gå ut i vår skog för att samla material till höst pyssel. Har ett fint tittskåp jag vill fylla med höst. Kameran ska med kanske det blir lite fina bilder åsså.
Nu önskar jag er eb välsignad höst dag med mkt mys.
Go'Morron alla go'a!
Idag är det svårt att vakna… blåsten bland trä'na har väckt mig hela natten, så skulle nog kunna sova en eller annan timma till.
Grattis MajaL på födelsedagen! Gör den till din, och precis så som du vill ha den! 
Vilket höstpyssel du kommer att ha omkring dig, Walkin'. Men vad skönt när allt är fixat och klart. Ja, det börjar väl bli dags för sotarn att titta hit också snart.
Vilket härligt möte med din morfar, Indiania! Tänk vad ett möte kan göra - sprida en glädje som får dig att le hela dagen!
Själv mötte jag bl a en elefant inatt! Som svingade mig runt i en dans med sin snabel, vår ögonkontakt var bara ren kärlek. Jag vet inte om jag någonsin mött elefanter i mina drömmar förr…
Dags för första påtåren nu - o försöka vakna.
Må så gott idag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack så mycket allihopa! Vad snälla ni är. :)
God morgon alla. Grattis Maja på din födelsedag.
Vad mysigt det låter, tvätta takpannor som är hundra år gamla. Det betyder att du bor i ett fint gammalt hus. Med mycket känsla i.
Visst är det härligt Indiania att möta sina nära och kära i drömmen, om det nu är det. Har läst att man lämnar kroppen och möter de sina där dom är. De stunder man är i behov av lite extra kärlek och tröst.
Höstpyssel låter mysigt.
Elefanter som man kan se i ögonen kan aldrig vara fel. Du övervinner något stort idag kanske.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God middag healingvänner!
Grattis MajaL..hoppas din dag är som du vill ha den
Blåser rejält här fortfarande men solen lyser och inga spår av mörka moln, härligt.
#4 Vilken underbar dröm Indiania
Hösten är härlig med alla färger, skönt att ta det lite lugnare, vår och sommar känns mera kravfyllda.
Ha en fin fortsättning på dagen!