Healing iFokus

Healing

Läst 3146 ggr
[walkinbeauti]
0

God Morgon 13 September !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorrn på er !

Upp och hoppa möt dagen med glädje,ta en kaffetår och njut en stund av stillheten.

Önskar er en fin dag Cool

Klicka på bilden Flört

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Wb, god morgon alla som kommer hit senare!

Vilken härlig bild! Så hurtig känner jag mig inte än. Men efter ett par kaffekoppar till så kanske…

Ha nu en fin dag allesammans!Glad

Andina
0

Go'Morron Walkin, Gunilla och alla andra som tittar in idag!

Det var en väldigt pigg liten Flygare - ere morgonjympa h'n sysslar med…

Näe, så piggelin är jag inte - känns lite trögt att vakna alls idag. Kanske ska jag skutta fram till kaffetermosen… Ja det gör jag! Få se om jag vaknar till lite mer då.

Hoppas ni får en go' och gla' dag hela da'n!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

God morgon alla. Nej här studsade vi inte direkt ur sängen i morse, var på årets första vattengympapass igår. Man tror inte att det ska ta så hårt i vatten, men oj säger jag bara.

Här blåser det så träden svajar fram och tillbaka.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

God morgon!

Nja, det blev mer lite yoga på morgonen än studs, men snart så!!Skrattande

Möt dagen med ett leende och dagen ska le mot dig!

Blås inte bort idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

ludde1
0

Godmorgon!

Ja, inte är man så pigg på morgon, men skall nu ta en kopp kaffe, får hoppas att man blir lite piggare.

Ha en fin dag allesammans.Glad

Indiania
0

Godmorgon alla!

I dag var det extra segt att komma upp så vilken härlig bild WB….kaffet puttrar i köket så jag skall väl piggna till.

Ha en bra start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Emmyjane
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även här känns det segt, hoppas kunna vakna till lite the är ingen kaffe drickare.

Ska försöka få litte matte b till livs.

Hoppas alla andra här får en go dag, att vi vaknar till snart och inte blåser bort.

szirius
0

God morgon - jo upp och hoppa gör jag , men det är inte precis nåt lugn jag njuter av på mornarna - snarare en pratglad 10-åring med tusen idéer i sitt lilla sinne - men DET njuter jag avFlört.

Sedan tar jag mig en stunds meditation innan jobbet.Kaffe dricker jag först vid 10.

Solrosor, då känner jag mig hemma, fast de flesta har blommat ut nu och ska väl snart skördas.

Här har vi fortfarande sommarvärme, idag 28 grader. Vi hade några dagar kring 20 - då sa folk att hösten var härFlört - vi har olika syn på det där kan man säga.

Ha en fin tisdag alla!

korseett
0

gomidda! Cool