God morgon 12:e September
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon.
Åter igen en ny arbetsvecka. Vad ska den ha i sia gömmor tro?
Solen lyser med sin frånvaro och i natt gick åskan som sjutton! Det är inte ofta det är åska här uppe den här tiden på året.
Ha nu en riktigt bra dag allesammans
God morgon Gunilla och till er andra som kikar in under dagen. Regn tjocka moln lurar på himlen. Men jag kom hemm torr om fötterna efter morgon promenaden;)
Ha det så gott där ute vad ni än tar er för.
Gomorgon 
Så sant en ny vecka nya tag och nya möjligheter,regntungt här med.
Ha en skön dag där ute 
Goder morgon i tråden!
Från ännu ett grått, vått och mulet ställe på jorden.
Men det är ganska varmt, 15 grader redan kl 07.00 - jätteskönt. Men det ser inte ut att bli mycket varmare under dagen heller, en grad till bara.
Pappersexercis och datorjobb har jag redan påbörjat - så ska väl återvända dit igen.
Ha det gott idag, allihop! O hörrni, va' snälla mot varann idag va'… o inte minst mot er själva! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon. Här regnar det och det är alldeles grått utanför fönstret. Igår var jag till Agnes och vi gjorde gArnbollar som hon skulle ha till att leka med katten Måns med. Jag kan säga att det är inte så lätt att få igång en katt som hellre ligger i soffhörnet och pyser än busar runt med små glada barn. Han är gammal och behöver sin dos av sömn. Då ska det till mycket mer,än garn för att få bort honom ifrån den sköööna soffan. Ska snart iväg och ta EKG och blodtrycket. Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Här är det uppehåll och solen nalkas.Vi skall snart åka till sjukhuset i K-d där sambon skall in på hjärtmottagning för undersökning.
Ha en bra start på veckan!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#3 Papper. Hua…
#4 och #5 Lycka till till er med!
#6 Tack

God morgon!
Även här nere drog åskan förbi igår men det var fortfarande ganska kvavt i luften efteråt. Idag tror jag inte vädergudarna bestämt sig än, jag hoppas det spricker upp för lilltjejen har vandring idag och ska fika och äta ute i naturen.
Ha det så gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Mor'n!
Rena hösten i dag :-/ Isssch!
Fullmåne idag!
---
Men idag ska ja på Tonhealing. 
Ska bli intressant att se vad det innebär. Ja brukar inte märka så mycket under själva begandlingen - men ja brukar bli piggare sedan - när de tömda energiförråden har fyllts på.
---
En "släkting" fr Kolmården. ;-) Ett av kidsen poserade.
Tyvärr kass kvalité pga att fotot e taget genom glas & det var väldigt skumt.
Jag gillar verkligen inte att djur hålls fångna i parker - så jag brukar aldrig besöka dem. Men…jag får aldrig ngn möjlighet att se dem i fritt tillstånd. :-/
Nu var det mest för att få se en annan "släkting" ja var dit - en som ja aldrig kommer att få se i det vilda - så ja fick lov att göra våld på min inställning & göra ett besök.
---
Dum som en ko? Nja…ja vet inte de - döm själva. 
Clever Cow Operates Water Pump
http://video.se.msn.com/watch/video/clever-cow-operates-water-pump/1jjw9r5hw
--
Ha de!
/L

God morgon alla på healingsidan
Rore, redan klar med morgonpromenaden DEN tiden- det var att vara morgonpigg minsann
Vi väntar o väntar på regnet vi…brunnen är torr, gräset är torrt.Igår hade vi åter en värmesläng på 30 grader, idag ligger också solen på, så det kan nog bli varmt. Men sakta,sakta går det mot höst även här.
Ha en underbar måndag! Jag längtar efter 10-kaffet jag

God middag!
Tittar in och önskar er en fin fortsättning på dagen