Träningsvärk/healing
Jag har till min stora glädje upptäckt att healing minskar träningsvärk markant, och ibland även tar bort den helt.
Tänk, att jag inte har tänkt på det tidigare…
Ja visst är det underbart med healing Myy, det är mycket hjälp vi kan få av healing, härligt! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det har jag aldrig tänkt på Myy (kan vara för att jag aldrig tränar?!
)
Härligt att det hjälper!
Vad härligt! Jag har inte heller tänkt på att heala träningsvärk… Tränar gör jag ju inte - men vintertid med mycket snö blir det en hel del värk av olika slag efter snöskottningen… så det måste jag komma ihåg nästa snöiga vinter vi får.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#1 Ja, det är fantastiskt vad man kan göra med hjälp av healing!
Dessutom dyker det upp nya användningsområden hela tiden.
Kramar!
#2 Ja, det är verkligen bra för mig att det fungerar. Jag har problem med fibromyalgi och en nackskada, det är därför jag tränar så pass intensivt som jag gör. Så då är det himmelskt att inte behöva byta en värk mot en annan.
#3 Ja jädrans vad man får ont i ryggen av att skotta snö!! Vi får hoppas att det inte blir lika mycket snö som det var ifjol.
Men isåfall är det bara fram med healar tassarna. Skulle vara fint om man kunde heala bort snön, speciellt runt bilarna…
Kramar!!