Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 859 ggr
[okkrip56]
0

Fått mina ögondroppas ...

Hej!

Ni som tidigare läst o kommenterat min inlägg om mina ögonbesvär och ögondropparna (Restasis) som jag fick utskrivet i april-Nu har jag fått dem och börjat ta ikväll. Svider lite.. Tydligen kan det ta 6 mån innan effekt ges..googlat på detta.

Jag tänkte tidigare ta D3-vitamin om inte detta hjälper, men 6 mån är ju lång tid kan jag tycka att vänta, kanske börjar jag tidigare och tar samtidigt? Eller ska jag vara tålmodig? Ska åtminstone låta det gå några månader..

Håll tummarna för mig!

Hälsningar o kram

okkrip56Glad

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Å Okkrip. Jag håller tummarna för dig att det ska bli bra!Glad

[okkrip56]
0

Ja, tack GunillaF!

/okkrip56Glad

majlar
0

Här kommer mer tummar. Kram

[okkrip56]
0

Tack majlar!

KramGlad

Andina
0

Åh, vad skönt att du fått dina ögondroppar nu! Jag håller också alla tummar och tår för att dina ögon ska få må bra nu!

När det gäller D3-vitamin så tycker jag att du ska göra precis som du känner känns bra. Det är aldrig fel att ta detta vitamin eftersom det stöttar hela kroppen och dess system men jag förstår också att du är intresserad av att veta om dropparna hjälper. Men ta det beslut som du känner är rätt nu - är det så att du ändrar dig senare så kan du ju göra det! Vilket beslut du än tar! Glad

Lycka jättemycket till nu med dina ögon!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[okkrip56]
0

Hej Andina!

Tack för Dina kommentarer! Känns bra det Du skriver om D3-vitamin..jag kommer att göra det som känns bra. Så tack för Din coachning o stöd!

Ha de gott! KramGlad

Indiania
0

Underbart Okkrip! Håller tummarna för dig!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[walkinbeauti]
0

Här kommer fler tummar för dig,skönt om du blir hjälpt även om det tar lite tid  Cool

Allt gott till dig !

[okkrip56]
0

Hej!

Och tack Indiania och Walkinbeauti för att Ni håller Era tummar!

Glad