Någon som vet vad detta är??
Är det någon som kan säga vad det är som är runt min dotter? Tycker det ser konstigt ut. Trodde först att hon kanske hade rört på sig i det ögonblicket då fotot togs, men hon säger att hon satt helt stilla.
Vet inte riktigt om jag postat detta inlägget i rätt grupp, hittade ingen annan grupp där det kunde tänkas passa in. 

Hej Bitte ! Jag vill börja med att skriva att det är roligt med nya inlägg på sidan och visst la du det rätt. Om du skulle känna dig osäker om var du ska lägga det så är det ingen fara, det går att ändra sen.
Det jag kan se runt din dotter är ett aurafält. Vi har olika auraljus runt oss, och det du visar här är ett starkt vitt ljus. I vår Aura så finns det många olika färger, men detta ljuset var dominant för henne den dagen. Jag kan också skriva att vår innersta Aura som ligger närmast kroppen kallas för den eteriska auran och den står för vår hälsa. Den är kopplad till alla de små energifält som ligger strax under huden, men även in i kroppen.
Man kan också fånga upp andra färger eller orber på kort. Det är alltid spännande när medlemmar delar med sig av sina kort, då flera stycken kan skriva om hur de uppfattar kortet.
Jag ska göra en tråd som förklarar lite mer utförligt de olika chakran och aurafält som vår kropp är uppbyggd av.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hejsan!
Jag håller med #1 om att det som syns är ett aurafält. Så som jag ser det så har hon ett väldigt öppet sinne och är mottaglig för energier av olika slag.
Hon kan troligtvis vara i en utvecklingsfas just inom detta med stor mottaglighet för det som händer.
Det är inget du behöver oroa dig för, det är inget farligt utan på ett energetiskt plan.
Mvh LisaL

Håller med Lisa helt i sitt inlägg. Att din dotter är väldigt öppen för energierna runt oss.. Vet du om hon tycker det är svårt att hantera allt som kommer till henne ?
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tack för svaren 
Jag misstänkte själv att det kunde vara auran som man såg, men var inte säker då jag hört att det krävs specialkameror för att kunna fota folks auror. Skickade in samma bild till övernaturligt o fick svar där att det går faktiskt att fånga folks auror med vanliga digitalkameror. Jag tycker det är otroligt fascinerande o hoppas att jag kan få fler sådana bilder, har hört att aurorna skiftar i färg efter vilket humör/sinnesstämmning som man befinner sig i. Skulle vara spännande att fånga den fler gånger.
#3 Jo, det är nog så att hon har lite svårt att hantera allt som kommer till henne, samtidgt som hon så gärna vill så blir hon samtidigt rädd. Hon tycker bl a att det är väldigt jobbigt att vistas i vissa rum då det är mörkt för att hon känner sig iaktagen.
Mvh Bitte