Healing iFokus

Healing

Läst 633 ggr
smilax
0

Sjuk igen, healing?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här och snörvlar och snörvlar, dunderförkyld. Nåja det är inte så konstigt när jag har kört för fullt i flera veckor med nya barn på skolan. Kroppen skulle behöva lite extra energi för att ta sig igenom detta.

Inte nog med förkylning. I onsdags hittade jag huvudlöss i mitt hårTungan ute. Bara att behandla med lösning som kväver dem.

Sen har jag slutat med mina värktabletter och fått rejäla abstinensbesvär som tydligen ska hålla i sig i några veckor. Så lagom kul att inte kunna sova, ha myrkrypningar i benen, vara ofokuserad, illamående, känna att det bränner i bröstet och en massa andra konstiga symptom. Men nu vill jag klara mig utan dessa tabletter. Tramadol är inge vidare för kroppen.

Finns det någon vänlig människa här som vill skicka lite läkande healing till mig så kroppen orkar med att ta sig igenom allt detta? Vet att lite styrka från er har hjälpt en del förutGlad.

Under tiden får jag ta lite helande kattgos!

Andina
0

Vilken härlig bild, Smilax! Gosa du med dina katter - katter är "världsbästa healers"! ;)

Vad jobbigt du har det! Jag skickar så mycket 'healingbubblor' jag kan under dagen idag. Skickar lite då och då.

Jag hoppas att du står ut under avvänjningstiden, du vet, efter regn kommer sol - så att du slipper ifrån dina värktabletter helt.

Massor av Pepp & Krya på dig!

Kram

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Vilken gosig bild Smilax! Hoppas du skall krya på dig snart. Skickar healing till dig under dagen. Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
0

Självklart skickar jag healing till dig! Hoppas du mår bättre fort Glad

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad jobbigt du har det smilax. Huvudlöss-iiiii…nu kliar det i mitt huvud. Men det är inte ovanligt med huvudlöss när man jobbar med barn.

Jag skickar healing till dig.

Jag undrar om du slutar med dina värktabletter i samråd med läkaren?

Håller med om att det inte är nått vidare att stoppa i sig tabletter. Allra helst om det inte behövs.

smilax
0

Åh vad ni är gulliga allihopa som vill hjälpaGlad. Tack så hemskt mycket!

Gunilla: Jo det är läkaren som har föreslagit att jag ska prova utan värktabletterna och bara ta den antidepressiva tabletten. Det värsta är att även denna värktablett har inverkan på seratonin och noradrenalin i kroppen så jag kan få konstiga effekter när jag slutar. Efter två dagar helt utan värktabletten har jag faktiskt inte ont men min smärta kommer ju och går. Däremot gör det hemskt ont i min fotled som jag stukade för ett par år sedan och värktabletten har tydligen täckt över denna värk också. Jag blev också lite förskräckt när jag läste mer om denna värktablett på internet och alla biverkningar och abstinensbesvär folk får av den. Sen är den ju starkt beroendeframkallande och jag har ätit den i flera år nu. Den andra medicinen ska förhoppningsvis hjälpa tillräckligt så jag inte får panik när kroppen strular utan kan hantera det ändå.

[walkinbeauti]
0

Underbra katter du visar upp och självklart kommer en stor dos med helande energier i din väg.Krya på dig nu Smilax .Allt gott i ljus till dig Glad

majlar
0

Härliga katter.

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation.

Kram

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#5 Vad bra att det är i samråd med läkaren. jag blev bara lite orolig…

Bra också att du är medveten om vilka effekter du kan få nu när du slutat med dem och att det är upp och ner, olika dagar.

Det kan vara ett sätt att följa med i/vara delaktig i smärtan en liiiten stund och sedan försöka fokusera på annat. Inte lätt att släppa tanken på den, men det går.

Ett beroende av tabletter i flera år, tar nog ett tag att få bort ur både kroppen och psyket?!

Kramen

smilax
0

Har varit så trött hela dagen, superförkyld. Men jag kände att jag fick mer energi ett tag. Nu är jag aldeles genomsvettig så jag hoppas det är förkylningen som är på väg att gå ur kroppen och inte bara abstinens av tabletterna.Glad

Hoppas ni alla har en skön kväll och tack igen.

Andina
0

Det är i alla fall ett bra symptom, att du svettas! = Kroppens sätt att göra sig av med skräpet

Vi bubblar på och jag hoppas att din kropp nu ser till att den gör sig av med allt skräp som får dig att må dåligt!

Kryapådigpeppisar! Ha det så gott du kan själv nu - Var rädd om Du!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing