Gomorrn Fredag den 9/9
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon walkinbeauti, god morgon alla andra när ni vaknar!
Vilken fin bild!
Ja, nu får man nog börja ta in blommorna som ska vinterförvaras. Jag är så rädd om alla mina Pelagonior som jag har ute så de får inte frysa sönder. Får försöka göra det i helgen.
Ha en bra dag!
God morgon . Vacker bild WB. Här skiner solen och det verkar bli en härlig dag.
Kolla vad jag var och tittade på igår. Agnes har börjat ridskolan. Tror ni att hon tyckte det var kul….
Jag höll mig på avstånd, då jag har stor respekt för hästar. Dom här var väldigt gamla och snälla.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#2 var roligt för henne. Det är så kul att rida.
Kom just på att på Söndag är det tio år sedan världen förändrades i och med den fruktansvärda olyckan i USA. World Trade Center. Vad tiden går fort!
Härligt med hösten:)

God morgon alla healingvänner!
Kylig morgon här med, 7 grader och det blåser men solen tittar fram så det blir nog en fin dag
Är ledig idag och ska ha en "baravara-dag" med en väninna, något hon behöver mitt i stressen med jobb, tonårsbarn och 2 hundar som haft hälsoproblem.
Önskar er en jättefin fredag

Morrn
Springer förbi lite snabbt och önskar er en ljuvlig fredag!
Ska-bara-vara-dag låter fint!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon allesammans.
Här regnar det, det är typiskt när Älgjakten har börjat.
Ja, nog får man börja ta in blommorna, snart blir det väl frost och kallt.
Ha en bra dag alla
Go'Morron allihop!
Vacker målning, Walkin'! Tack för den fina höstbilden!
Uj, vad kallt ni har - här har temperaturen stannat på runt 11-12 grader under nätterna, vilket jag är glad för… Vädersiarna påstår att vi får blandat sol och mul och runt 17 grader under da'n. Det är ok för mig! :)
Mysigt för Agnes att få rida och vara med hästarna, Majlar! Jag red under en period när jag var barn - och det var något helt underbart! Tvivlar på att jag ens skulle komma upp på en häst idag…;)
Ja, fy sjutton, vad tiden springer iväg, Gunilla - 10 år se'n vi möttes av de fruktansvärda bilderna överallt i media… och de sitter nog fast bakom näthinnan hos de flesta än. Det känns inte alls som att det skulle vara så länge se'n… (Herre Gud, vad ung jag var då!)
Toyan - Vad mysigt att du tar en bara-vara-dag med din väninna - hon är lyckligt lottad med en så'n väninna som du!
En fin bild på gamla hederliga Djuröbron, tack Lynxx!
Helena2 - Ja hösten är härlig om vädret får vara fint! Frisk och hög luft som doftar gott. (Fast jag är en försommarälskare, så jag kan ha maj och juni i all evighet… ;) )
Elpida - Kul att du hann titta in en kortis när du sprang förbi! Glöm inte att dricka mycket om du springer mycket.
Ludde - Jag kan tro att det känns lite knepigt för älgjägarna… och för älgarna.
Här ska dras ur att-göra-listan på måfå - få se vilken tåt dagen vill att jag ska dra i…
Ha en jättehärlig fredag på er allihop
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
#0 Vilken fin bild WB och häftig bild #6 Lynnx och din bild på barnbarnet #2 majlar var så mysig…..minns när min dotter höll på med ridning så jag blir lite nostalgisk.
Ute skiner solen, det är varmt på dagarna än så länge.
Ha en finfin fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla. Här är en härlig höstdag. Barnen och jag var ute en sväng tidigt idag. Tyvärr blev det en kort runda för dotera plumsade i bäcken och blev blöt upp över vaden så det blev snabb marsch hem för att få av de blöta och på med torra kläder:) Njuter av livet och hoppas ni också gör det.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Lite lunchgympa kanske?
Den av er som klarar av detta - räcker upp en hand!
80 bast & klår de flesta betydlig yngre ;-) 
Grandpa Planks Bottle
Nu ska ja ut & kolla läget.
En bra publikation:
Utflyktsguide till 33 skyddade naturområden i Stockholms län - Länsstyrelsen i Stockholms län
http://www.lansstyrelsen.se/stockholm/Sv/publikationer/2010/Pages/utflyktsguide.aspx
/L
God förmiddag
Fick just nu en kaffetår av gubben Ska sitta och umgås med honom en stund Jag ska ta dagen som den kommer idag Är ledig
Ha det bra alla
Kram
Allting är möjligt
Nu är det lunch. Yami yami!
Det var väl en bra Guide, Lynxx! Jättebra för innevånarna härikring och för turister. Tack!
Och jag får nog ta och börja öva nu om jag ska bli lika smidig, som mannen på videon, när jag når mina 80 år…! Somliga kan de… 
Solen har tittat fram nu och värmer förhoppningsvis på de lite kyliga vindarna. Yeay!
Go' Fortsättning på fredagen allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#14 Vilken 80 åring alltså, tänk om man kunde vara halvvägs men gymnastik är inte min starka sida! 
Tack för kul inlägg! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Lite morgongymnastik kanske?
#19 - 

Där kan man snacka om att Göra en Pudel! 

Tänk när vi alla ser ut som pudlar…

Lift up, and sqeeze on top, and down!