Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 1353 ggr
Nyfniken
0

Healing till hund

Inatt var min lille hårige vän sjuk, riktigt allvarligt sjuk. Hon hade nämligen ätit choklad, inte så mycket så det gällde livet men en ordentlig förgiftning blev det diarre och allt som hör till och grova magsmärtor. Hon kräktes upp chokladen men alla symptomer var kvar. Till slut visste jag inte vad jag skulle ta mig till för hon frossade så, jag tog med henne in under mitt duntäcke där låg hon lite motvilligt på min arm. Sen kom jag på det geniala, varför inte ge henne healing…*S*

Så jag placerade min ena hand på hennes onda mage och den andra vid bröstkorgen och så skickade jag healing….det tog ungefär tre minuter så slappnade hon av och somnade….där låg hon sen lungt och sov i 2 timmar.

Halleluja för healing…hahahaha

Idag mår hon bra, har just ätit fisk. Hon har även fått sig en dos med healing här på dan och då suckade hon bara och la sig till rätta. Hon som aldrig brukar vilja ha det annars.

Credendo vides (om man tror så ser man)

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nyfniken! Så härligt att du kom på denna geniala ide:) Skönt att din fyrbenta vän somnade gott och tillfrisknade. Kram

tin-tin68
0

Nyfniken Så gott att hon mår bättre!

Kram

Acerventus
0

Det kan också vara bra att ha kol-tabletter till hands, som man kan ge vid chokladfögiftning. =)

Nyfniken
0

Absolut..koltabletter står på min inköpslista.

Indiania
0

Vad skönt att du hjälpte din hund så hon mår bra igen!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Härlig historia med fantastiskt slut.

[GunillaF]
0

Så underbart att höra Nyfniken!Kyss

Andina
0

Åh, vad skönt, Nyfniken! Jag är så glad att din vän hämtade sig  - och vad härligt att du fick "Healing" till dig, att använda dig av det! Våra vänner djuren har mycket mer att lära oss än vad vi tror.

Jag undrar om inte din vän kommer att vilja ha healing titt som oftast nu… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Nyfniken
0

Jag brukar skicka healing men har aldrig gett till djur.