7:e september - onsdag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon i tråden!!
Ute strilar regnet och det är mörkt ännu. Vaknade vid tre snåret och det gick inte att somna om.
Önskar er alla en fin dag.. med eller utan regn.
Våga!
Våga vara i känslan
Våga erkänna känslan
Våga acceptera dig själv, med alla dina känslor.
Känn, uttryck och tillåt dig att Vara den Du Är.
God morgon på dig rore och ni andra 
Härlig text att mötas av i tråden,den tar jag till mig 
Regnigt,ruskigt,mysigt pysigt är det här också 
En underbar dag ska ni ha !
God morgon rore och wb!
Här regnar det också. Tycker som igår att det är trist för älgjägarna!
Ha en så bra dag ni bara kan och tack rore för de kloka orden du skriver och för den fina bilden!
Ta för er av rosorna, ni som vill och behöver!
Go'Morron Rore! Go'Morron Walkin & Gunilla'! Go'Morron alla som hittar hit idag!
Ja, det var fina och viktiga ord för dagen! Allt för ofta tillåter vi oss inte att vara oss själva fullt ut. Vi "Behagar andra - på bekostnad av oss själva" alldeles för ofta! Det är ok att behaga andra, det är t o m ofta mysigt och gott - men det är inte ok att göra det på bekostnad av mig själv.
Regnet strilar även här, lite murrigt väder. Det strilande ljudet ger en lugn känsla och vindpustarna fåt träden att tala. Kan tänka mig att det blir en "mysig regnig dag" idag.
Jag önskar er alla en mysig och pysig dag idag med mycket ompysslande av er själva!
_
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon i regnet. Dagen mitt i vecka 36 är här, nu är det inte långt till jul. Jösses vart tar dagarna vägen.
I affärerna har dom börjat sälja vinterkläder. Varför denna stress, kan man undra.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Mor'n!
#2 Rosor är aldrig fel ;-) Mammsen & Pappsen hade rosor överallt!
Höstlikt värre idag. Brrr!
---
Visst, snacka går ju - men vad säger de? 
The two talking cats
http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974&NR=1&feature=fvwp
---
En stilla vårmorgon 7/5 - 11. Stavsnäs vinterhamn.
Storskrak - på väg mot nya mål (förmodligen i sökandet efter en maka) 
Ha de!
/L
#5 Gud va sött. Hon fick verkligen övertala honom om att han skulle inte bry sig om den som filmade. Och hon fick sin vilja igenom till slut. Att få bli lite ompysslad.
Mysigt det låter med rosor överallt, Lynxx! Vilka dofter… :)
Dessa två katter har jag sett förut och jag kan se den om och om igen! De har ju en riktig konversation! Såååå mysigt! Tack Lynxx!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

God morgon!
Regnet har öst ner nu på morgonen men tända ljus, lite rökelse, skön musik och yoga vände det till ngt mycket avkopplande! Nu blir det kaffe och spel med minstan som är hemma med halsont!
Mys, mys, mys denna dag, den kommer ju som vi vet inte tillbaka!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla!
Vilken härlig tråd! Härliga ord från dig Rore och så viktiga, tack för fin ros Gunilla och katterna har jag sett tidigare men lika goa att se varje gågg, tack Lynxx. 
I dag skall jag sticka passar bra nu när det regnar ute.
Ha en härlig tisdag och njut av dagen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 Tankeöverföring eller, jag tänkte också skriva denna dagen kommer inte tillbaka! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Men titta - nu ser jag bilderna i början också - det gjorde jag inte tidigare (har flyttat till annan dator nu)… Jättehärliga bilder i hela tråden!
Tack för rosor och annat vackert!