Healing önskas
Jag undrar om ni vill skicka lite healing för min mage. Är lite orolig över den. Tack och kram :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Marion69
Jag hoppas att du även söker läkare för din mage.
Jag skickar till dig kl. 11.30
Försök att sitta eller ligga ner, ta det lugnt och njut. Tillåt dig inte att ligga och fundera på matlagning, tvätthögen o. dyl. Fokusera på din andning.
Efter healingen och resten av dagen tycker jag/hoppas jag, att du ska försöka vara kvar i den härliga känslan healingen gett dig.
Jag skickar lite healingbubblor till dig under dagen, Marion! Och till din inre oro (som ju inte gör magen bättre).
Hoppas att du känner dig bättre snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Klart vi gör Marion,sänder helande energi till dig under dagen.Hoppas du kommer till rätta med magen den är aldrig rolig när den bråkar med oss.
Kramen på dig 
Tack så mkt alla
Det började förra veckan. Kände att jag var tvungen att gå kissa ofta, som om något tryckte på blåsan och för några dagar sedan när jag kände på magen i liggande ställning, så kände jag en stor förhårdnad i höjd med livmodern. Stor som en knytnäve.
Jag ska beställa tid hos läkaren imorgon…hoppas inget allvarligt bara.
Jag har suttit mkt på sistone, åkt långa sträckor bil och även suttit många timmar när vi är ute med båten och så framför datorn så klart. Vi får se vad det kan vara.
Men tack för att ni skickar healing. kram
#4 Vad bra att du beställer tid. Bättre att göra det en gång för mycket, än en gång för lite!
Kramen!
Jag skickar också! 
Ringde gyn. Dom rådde mig att först ta grav.test, så nu ska jag iväg och köpa ett sånt. Men jag tycker att det kunde väl dom ha gjort, så det inte kostar onödigt mkt för mig ifall jag inte är gravid.
Bra att du kontaktat läkare.
Sänder en stråle av ljus och energi till dig och din situation.
Hoppsan sa… jag är visst gravid 
#10 Grattis! (eller?)
Ja njae.. jag har ju mina ryggproblem, högt blodtryck o annat och har vuxna barn och vill inte börja om direkt. Men usch vad jobbigt det här blev… Måste ringa barnmorska nu. Är det barnmorskan man ringer? (var ju 19 år sen jag var gravid första gången)
Hoppsan Marion,ja det där biter nog inte healing på
har ju aldrig fått barn men en barnmorska eller gyn kan ge dig mer korrekta svar för ibland har det hänt ett test kunnat visa fel.Inte så vanligt kanske men det har förekommit så säkraste resultatet får du hos en kunnig 
#13 ja *skratt* Healing hjälper nog inte det här fallet
.. men det trodde jag inte att jag skulle ha en bulle i ugnen!
#12 Ring barnmorskan och fråga!
Men Marion
! Jag kan förstå att det blev 'jobbigt' - tänk att bli gravid när man inte räknat med det… Det vänder ju upp och ner på tillvaron helt… Lycka tlll nu med hur du gör - och det var ju skönt att du fått visshet om vad det är som du har känt, i alla fall!
(Om jag förstått det rätt med gravtester så är de korrekta om de visar positivt, men däremot kan man inte alltid lita på dem när de visar negativt…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#16 Ja verkligen.. nu blev man ju helt förvirrad. Testet visade positivt på en gång, innan ens 5 minuter gått.
Det är ju början på ett nytt liv, inte lätt… 
Men nu ska jag ringa vårdcentralen och så får jag nog en tid snart, så man kan kolla med ultraljud och kanske prata med någon.
Tack alla goa ni! Jag får rikta healingen på mitt känslotillstånd just nu istället. kram
# 16 Aha det är så dom fungerar testen,nu lärde man sig nåt nytt i dag
vet på tok för lite om sånt här 
Lycka till Marion,allt kommer att ordna sig till det bästa 
#17 Förstår din förvirring och tänk efter i lugn och ro så du inte förhastar dig och det är nog skönt om du får prata med någon, inte helt lätt detta inte.
Oavsett hur det blir önskar jag dig allt gott! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Wb , andina och Indiana o gunilla 
Jahapp, då har man varit hos läkaren. Det var inte långt gånget alls. I min ålder och med mina krämpor så är det en hälsorisk för både mig och barnet, så jag har valt att avsluta på medicinskt väg denna vecka.
Det är känslomässigt jobbigt så klart och man är rädd. Ska tillbaka på torsdag igen. Fick ta en tablett idag och resterande på torsdag. :/
Men dom var väldigt snälla och duktiga där och tog sig tid. Jag hade visst även en massa myom (muskelknutor) på min livmoder och det ska vara svårare att bli gravid då.
Skickar iväg en hel hög med styrkebubblor till dig!
Kramen
Du har min fulla medkänsla och omtanke, skickar lite ljus till dig!
Kramar om dig Marion och alla styrkebubblor på väg till dig ! Kramen 
Massor av kramar och styrka till dig Marion! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vad skönt ändå att det inte var långt gånget - det är bra att det går att medicinera numera! Massor av styrkebubblor o kramar skickar jag också - var lite extra snäll och rädd om dig den närmaste tiden! 
Tack snälla ni, det värmer
Stor kram tillbaka till er! <3