6:e september - tisdag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon rore. God morgon alla andra som kikar in senare.
Här har det också vräkt ner i natt och fortsätter nu också. Jag tycker synd om alla älgjägare. Det är inte kul att vara ute på älgjakt när det regnar på detta sätt. Talar av egen erfarenhet!
Jag ska hålla ögonen öppna efter alla under rore!
Ha en bra dag!
God morgon på er !
Har man sett rore vi klickade på knappen samtidigt och fick två trevliga Godmorgon hälsningar 
Älgjakten ja,inte så roligt nu men hoppas få tag på fint kött framöver säger hon som så stort skulle bli vegetarian för nån månad sen ,men se den lyckades jag inte med.Mycke snack och lite verksta i den frågan 
Förkylt på gång ser det ut som,men det kan ju vara falsklarm hoppas jag,har inte tid med det nu 
Ha en alla tiders skön dag på er 
Go'Morron Go'Morron i dubbel upplaga idag igen! Det är alltid kul med dubletter!
Ja, jag är ju som jag är, jag hoppas älgjägarna hittar sina skyddstillhåll mot regnet och spela kort och ljuga lite med varandra, så att älgarna får duscha fritt i regnet! 
Jag hoppas att det är falsklarm, Walkin'! Inge' kul med förkylningar. Jag håller just på att bli av med min känner jag, det är skönt.
Håller utkik efter underverken! Må de dugga tätt hos er allihop idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj så det kan bli Wb,, Jag missade det
Godmorgon på er!
#0 Vilken fin liten fjäder Rore och jag skall hålla ögonen öppna för små under i dag.
#2 Visst är det gott med en saftig biff, tror det är bra med blandad kost.
Ha nu en riktig skön tisdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag här också.
Det är inte lätt för älgarna heller som blir jagade när det regnar. Do skulle nog helst vilja stå under en gran och mumsa på färska barr.
Här är det hutlöst konstigt väder. För 5 minuter sen öste regnet ner och nu plötsligt tittar solen fram.
Jag gissar att det regnar inom en timme igen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Skall också titta efter de små undren jag med idag.
Morrn da! Här är det inte älgjakt än på en månad, blev lite förskräckt innan jag kom på det eftersom jag - förvånande? - hade tänkt mig till skogen och spåra med hundarna idag. Fast jag tror jag skjuter på det tills imorgon, har tvättstugan idag. Ooooh som jag önskar mig en egen tvättmaskin!!