Healing iFokus

Healing

Läst 427 ggr
Elpida
0

God morgon sönd 4/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kuckeliku - dags att stiga upp!

Ja det sa iaf den här morgonen till mig, har ingen aning om varför jag skulle vakna redan strax efter 6Förvånad. Oftast går det somna om, men inte idag. Carpe diem fick det bli!

Jag har som vanligt en plan för dagen men vi får se vad det blir i slutänden för det har en förmåga att ändra sig allteftersom klockan går…Glad

Jag önskar er en skön söndag med massor av sol!

(Symbolen står för Double happiness)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Go'Morron Elpida! Och Go'Morron alla andra som hittar hit idag!

Det låter som att du kanske har fått tillräckligt med sömn ändå, Elpida, du låter pigg och vaken!

Att planer förändras, det är min erfarenhet också. Därför planerar jag så lite jag kan. För i min värld ruckas näst intill alla planer. Så jag har 'konstaterat', att "Planer är till för att ruckas på"! Flört

Så, för dagen planerar jag bara att se vad som kommer och kanske dra i någon tråd i Att göra-listan.

Ha en riktigt skön söndag - veckans Vilodag - allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

God morgon på er alla goa Glad

Nja planer har jag så gott som lagt på hyllan,en del måste ju planeras men försöker ta dagen som den kommer.En majspaj åter i ugnen,hittade nytt recept igår och som vanligt fastnar jag för något och sen föräter mig Skrattande

Ha en alla tiders Söndag där ute Glad

Toyan
0

God morgon på er!

Har planerat att tillbringa en del av dagen med barnbarnen och det tror jag inte kommer att ruckas påGlad

Ha en riktigt trevlig dag allihopaGlad

stina63
0

Godmorgon vänner

Underbars skön dag idag. Ska tvätta ett måste för jag vill ha rena kläderSkrattande. Sen ska jag iväg handla mat till Mina katter. Får jag tid över så ska jag till stugan hälsa på. Var där igår Men det är så skönt

Ha en skön söndagKyss

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

Jag har inte några planer för dagen jag heller.

I går tänkte jag att jag skulle klippa gräsmattan idag, men efter allt regnande i natt får det vänta.

Ha en fin dag, hur den än blirGlad

Emmyjane
0

Vacker bild GunillaF.

Man kan göra planer men det är ju bra om man är öppen för att dagen ville annat.

Jag vill på sjön med familjen, solen låser i Askim.

Sen vill jag rensa i min röra, feng shui min nya filosofi.

litte matte b måste jag hinna med. sen vill jag inte plannera mer.

ska bli kul att se vad dagen vill.

Hoppas vi alla får en go söndag, vad vi än plannerar och vad vi änn får uppleva.

Guds frid och fred önskar jag er.

Indiania
0

Godmorgon!

Solen skiner och jag sov länge i dag.Det får bli lite fart på mig nu så vi kommer iväg på skördefesten på Värmlandsnäs.

Ha en härlig söndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Go kväll på er. Har för mig att jag skrev i morse men det gjorde jag tydligen inte. Hoppas ni har haft en fin dag.

Kram

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ahh, vilka fina bilder,, blir ju salig av dem.

Go eftermiddag föresten! Jag trodde faktiskt att jag varit in och knåpat i denna tråd, men nähä, så var det inteSkäms.

Denna vackra söndag börjar gå mot kväll.

Emmyjane
0

Det blev bara matte och lat film, borde ha sovit men det gick inte.