Bästa erfarenheten av Healing !
Vilken är din bästa erfarenhet av att få Healing,har den hjälpt dig med olika krämpor eller annan sjukdom ?
Har flera bra erfarenheter där bla distanshealing från John Of God hjälpte min rygg under lång lång tid men sen kom nya ryggproblem som jag funderar på att anlita honom igen för.Går som en krum gumma så han får nog göra en insats igen.
Stel nacke och axlar har blivit hjälpta av direkthealing,samt ett ont knä som ännu inte spökat efter flera år,peppar peppar 
Så jag kan bara dela med mig av goda efrarenheter även om jag drabbats av utrensning där jag mått dåligt en tid för att sen få balansen tillbaka igen.
Berätta gärna om era erfarenheter av Healing behandling 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min bästa healingupplevelse var när jag fick healing av en grupp reiki elever. Jag kände mig fantastiskt harmonisk och uppfylld av kärlek efteråt. Jag tror inte att jag var redo då för helande av mina krämpor, men kärleksenergin kunde jag ta emot och det betydde mycket för mig!
Mina bästa healingupplevelser är nog dels när jag genom schamanistiska metoder fick healing för några år se'n, för upplevelser jag haft i barndomen, som fortfarande plågade mig känslomässigt. Healingen tog bara nå'n minut och sedan dess är "problemen" borta. Det kändes, där och då, under healingen att den knuta som fanns i mig löstes upp. Helt fantastiskt!
Jag fick för ca ett år se'n en healing där vi också utnyttjade hjärnhalvornas 'uppmärksamhet', mot en minnesbild kring min Gubes död, som var oerhört plågsam och slet hårt i mitt inre. Även denna healing löste upp knuten "per omgående". Helt amazing o underbart!
Den härligaste upplevelsen av själva healingen fick jag när jag var i 25-års åldern och fick kontakt med ett hawaianskt transmedium. Jag var på en sittning hos henne. Att uppleva den kontakt hon fick var något jag aldrig förr eller senare upplevt. Jag fick både kommunikation och healing. Och jag kan ärligt säga att jag satt uppe i taket! Min kropp satt kvar i stolen under en timma - men inte jag. Jag är fortfarande överväldigad av den upplevelsen. Medan jag befann mig där, utanför min kropp, upplevde jag förutom det som sa's en kärlek som inte går att beskriva i ord och en helt underbar energi som fyllde mig och rummet.
Jah… jag blir lätt lyrisk… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Wow, vilka upplevelser! Speciellt det hawaianska transmediumet!!
Det där låter ju helt underbart Andina,ibland får vi upplevelser andligt som varje dag finns med oss.Blir lyrisk bara av att läsa det du skriver,härligt 
Jaa, hörrni, jag kommer aldrig att glömma den upplevelsen hos transmediet! Så mycket på en gång. Så starka och sprakande energier. Gissa om jag var hög en lååång tid efteråt! Efter att ha "hängt där uppe i luften", så hade jag ju fått värsta energikicken. Jag kanske inte har "landat" än…'

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja jag har ju inte så mycke erfarenhet men jag säger första ggn då jag tog i mot healing och fick den av Gunilla F. Jag blev så påverkad av den healingen yr och snurrig grön i ansiktet och all överskottsvätska i kroppen rensades ut.Början till ett uppvaknande för mig!
Jag har under åren fått en del olika sorters healing, men det finns nog tre som "sticker ut".
Den ena var vid besök hos Mariel Månfalk. Vi var en grupp som träffades varje onsdag efter jobb. Där var några healers som jobbade med aurahealing. Speciellt kommer jag ihåg den ena där jag fick kontakt med min guide, eller något underbart överjordiskt väsen. Jag såg denna vackra varelse och jag kände en sådan ren kärlek som inte går att beskriva i ord. Det ver så underbart att jag grät.
Den andra var vid en distanshealing.
(jag avbryter här eftersom kvällens healing påverkar mig väldigt mycket, jag får sätta mig i fåtöljen)
hi hi - typiskt jag