Healing iFokus

Healing

Etikett: djurhealing
Läst 2046 ggr
tin-tin68
0

Healing till min hund önskas

Min voffe har fått artros i sina höfter +jobbigt med ena framtassen där han har eksem.

Jag ger honom healing själv men vore tacksam och glad över lite förstärkning.Bild på honom finns i mitt album.

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till din kära hund. Kram

tin-tin68
0

Tack majlar!

Stämmer han är mig så kär min kavaljer!

Andina
0

Jag skickar 'healingbubblor' till din Vän senare ikväll och imorgon! Jag hoppas att hans besvär lättar och försvinner.

Jag antar att du har något mot eksemet på tassen - men jag skulle ändå vilja tipsa om att försöka använda kokosfett på tassen (Biofood Kokosfett , ekologiskt, finns på bl a Coop Forum på de flesta ställen, ca 49 kr för 400 ml, köp smak-/luktfritt i så fall). Smörj in tassen med kokosfettet i så fall - kanske ett par gånger om da'n eller så (beroende på hur mycket hunden slickar sig på tassen). Det finns många bra egenskaper med kokosfett, och ett är bl a att det är väldigt bra för huden. Dessutom gör det inget om hunden slickar sig på tassen, ofarligt och dessutom bra.
(Kokosfett är alltså bra utvärtes och även invärtes - för oss människor också.)

Kan vara värt att prova under en tid kanske?

Kokosfett Biofood 400g Eko

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skickar healing till din fina vovve!

tin-tin68
0

Andina  Tack för tipset men jag tror att han kommer att slicka sönder sig ännu mer. När jag smörjer måste han ha krage för salva och sånt är mums.Men invärtes på maten kan jag prova.

Tack Gunilla!

Andina
0

#5 - Ja jag misstänkte det, att han slickar på salvor, det gör de ju, de små djuren. Du behöver, dock, inte smörja några tjocka lager, det räcker med lite grann som du smörjer in i huden. Men du känner ju din vän bäst och vet hur han är! ;)

Lycka till nu med din vän i alla fall!
Och jag sänder mer under dagen till honom.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

Skickar självklat healing till din vän.Hoppas han snart blir bra igen Glad

Indiania
0

Skickar healing under dagen! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

tin-tin68
0

Tack igen Andina! Jag ska köpa och prova iallafall!

Walkingbeauti  Tack för hjälpen Artrosen får han nog leva med men kan man lindra smärtan så är det guldvärt.

Tack Indiania!

Amandla
0

Jag har skickat reiki till din fina hund!

Han känns som en riktigt snäll vovve som det var full fart i när han var yngre men nu har lugnat sig ganska mycket även om han fortfarande busar med dina barn. Brukar han vara med i skogen när du plockar svamp och bär? Känns som att han brukar rulla ihop sig nära nåt av dina barn, alldeles nöjd. Jag kände ett stick i hans högra bakben, men inte i höften utan vid hasen, kan han ha ett litet sår eller en fästing där? Hoppas han kryar på sig och får vara pigg så länge som möjligt!

tin-tin68
0

amandla  Du har helt rätt han älskar min älsta dotter och tycker mycket om barn.Han ligger gärna blandalla i vardagsrummet då dom leker eller tittar på tv. Han är genom snäll.Han är ofta i skogen både då vi plockar bär och svamp men även annars då jag själv älskar att gå i skogen.Jag ska kolla hasen tror inte på sår men har plockat några fästingar dom senaste dagarna.Dom röntgade honom och såg att den vänstra höften var värst angripen av artrosen inte som jag trodde den högra.

Tack!

Amandla
0

# 11  Så lite så Flört Trevligt att jag hamnade rätt!

tin-tin68
0

Tuffen hälsar och tackar er alla.

Han är faktiskt pigg och glad i dag ser inte lika ledsen ut!