Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 908 ggr
MariaJ
0

Healingbehandling

Vill gärna berääta om min healingbehandling härom dagen.

Jag har varit väldigt uttömd på energier och haft många bakslag runt mig..samtidigt haft en influensa i kroppen som legat och grott länge. Sagt och gjort ..Jag bestämde mig för att få lite energi behandling.

Då jag låg på britsen så upplevde jag en massa saker. Jag kände hur flödet löstes upp och jag fick ett flöde i benen. Hon arbetade med att lägga sina händer på min mage, och även fokusera på mina meridianpunkter i kroppen. Hon använde sig av reikihealingens källa och fyllde på mig så det kändes i hela min kropp. Jag upplevde även färger och kontakter, som kom för att hjälpa till att balansera mig. Jag kände hur jag fylldes på av olika regnbågsfärger och hur det virvlar från min kropp. Jag kände hur jag började skaka och att jag tömdes på de negativa energierna..och bara fylldes med ljus..ett vitt ljus.

Fick även till mig ametist..och det är en sten som står för väldigt mycket bla, healing och är andestärkande i kontakten, men också för att den sägs skydda mot t ex sjukdomar, stress, mardrömmar och negativitet. Om man delar på en ametist med sin älskade, så kan den även stärka banden med honom/ henne.

Jag ville berätta min upplevelse för att jag fick en sån kick och energi av denna behandling..och jag känner mig full av kraft och styrka igen för att gå vidare i mitt liv och alla mina arbetsuppgifter. Detta är inte första gången jag får healingbehandling, men den var mycket stark och det var en utav alla de jag fått,,, som påverkat mig positivt direkt.

Har ni varit på en healing och upplevt något spännande ? Eller har ni funderat på healing och skulle vilja prova..skriv era upplevelser och tankar..

Vänligen MariaJ :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Hej Maria! Låter underbart det du berättar att du upplevt. Jag skulle hemskt gärna prova, känner för tillfälligt mig låg på energi och min värk har börjat komma, kan healingen göra att värken lättar? Finns det någon i närheten där vi bor som du kan rekomendera? Mvh Fia

Rickard007
0

Shit låter fräckt!

thelinda
0

Själv är jag healer men har själv bara fått healing ett fåtal gånger :-D

En av de första gångerna jag fick så kändes det som jag skulle glida av britsen. Bara for fram och tillbaka. Ungefär som om man ligger på ett siden lakan.

Jag trodde det bara var jag som kände det men hon som gav healingen kände det oxå. Hon blev glad när jag berättade om det för hon trodde att det var hennes händer som var darriga :-D

Mycket lustig känsla och svårt att slappna av blev det.. Kändes som jag var tvungen att vara beredd på att hålla fast mig ifall jag trilla av.

Kram

Linda