5 årigt straff för Healern
Den 50- åriga välkända healern som har utnyttjat barn sexuellt har nu fått sin dom. Jag ger er här en länk till SVT:s sida där ni kan läsa mer om denna händelse.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33874&a=796252&lid=puff_796784&lpos=lasmer
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45952&a=729555&lid=aldreNyheter_694753&lpos=rubrik_729555
Det är skönt att han inte längre kan utföra healing eller skada någon person. Det Är alltid healerns ansvar att utföra sitt jobb med etik och moral…Tyvärr så kan det finnas fler ute i samhället som inte ser var gränsen går. Det är ALDRIG offrets fel..utan ALLTID förövaren som bär ansvar.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Skönt för dessa kvinnor att få upprättelse.Har 2 vänner som gått mediumkurs för denne man,och de har många gånger försökt att värva mej till föreningen han tillhör,men jag har känt sådant motstånd,och jag förstår verkligen varför då detta uppdagades.

Det var skönt att höra, att du lyssnade på dina egna känslor och inte gick vidare in i något som du inte står för. Att dessa människor finns, det gör de…och tyvärr kan jobba en lång tid innan de uppdagas…men man ska alltid lyssna på sig själv. Om man upplever minsta lilla motstånd eller dåliga vibbar, så är det bra att lyfta upp och titta på vad som är fel.
Skönt att han numera är stoppad och har blivit dömd för sina handlingar. Mycket ljus och energi vill jag skicka till de som blivit drabbade av honom, och hans sätt att utnyttja sina klienter.
Vänligen MariaJ :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

För ca ett år sedan kontaktade en kvinna mig för att få hjälp mot hans hemska behandlingar. Den gången var det inte fysisk healing, han och hans "lärlingar" skickade så mycket ondska till henne med negativa krafter så hennes liv blev ett rent h*e!!! Nu är jag så glad att han har fått sitt straff för jag lider verkligen med alla som råkar ut för sådana skojare. Hoppas verkligen att han också lär sig något, nu har han ju tid att fundera lite ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ni har ju hört uttrycket .. " what goes around , comes around "
Hans handlingar slog äntligen tillbaka på honom!
Världens rosfång till de som vågade anmäla och ta tag i saken !
Kram
Linda