Healing iFokus

Healing

Läst 1047 ggr
[okkrip56]
0

Energi-healing inför morgondagen..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Är lite orolig/nervös av mig inför morgondagen på arbetet..Ny enhetschef..har alltid lite svårt med att känna mig trygg inför nya människor särskilt personer som har "högre rang" t ex chefer, personer med auktoritet,  men även överhuvudtaget när nya personer anställs o börjar på min/vår arbetsplats. Medför ju lite engagemang, att man ska "förevisa" vissa saker arbetsmässigt osv..

Visserligen har vi redan träffat honom så första kontakten är ju gjord, men imorgon blir hela träffa honom o det blir nog att sitta tillsammans o prata under kafferasten.. säkert är han med på vårt möte som vi bestämt sedan tidigare.. 

Skulle önska att jag kunde vara mer avslappnad, lugn o mer naturlig av mig i mötet med nya personer. Jag försöker att inte ta det så allvarligt, men upplever att jag är "klumpig" i min sociala kontakt, pga av min nervositet, blyghet..Jag kan känna mig ledsen över mig själv att jag är så här.

Så det känns som om jag behöver få lite energi/healinav någon om det är möjligt?

Hälsningar

okkrip56

[NeferNefer]
0

Hej okkrip56! Jag skickar lite, jag är säker på att fler gör det också. Lycka till, det känns som att du kommer att vara lugn och harmonisk i morgon. Allt är bra.

Kram!

[okkrip56]
0

Hej!  Tack NeferNefer!

KramGlad

okkrip56

Andina
0

Okkrip, jag håller med NeferNefer, många känner likadant som du i liknande situationer.

Passa på att sätta dig ner i lugn och ro några minuter innan och ta lugna låååååånga och djupa andetag, så att du känner att axlarna faller ner vid varje utandning!

Jag skickar över en massa Lugn- och Ro-bubblor till dig, ikväll och imorgon!

Det kommer att gå bra! Lycka till på mötet!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[okkrip56]
0

HEj!

Tack Andina för råd och stöd! Betyder mycket för mig!

Kram

okkrip56

[GunillaF]
0

okkrip. Vad bra ändå att ni är flera. Då behöver inte du samtala med den nye själv, hela tiden.

Andinas råd med andningen är jättebra. Du blir mer avslappnad och du får annat att tänka på än att vara nervös

Massor av bubblor kommer från mig också!

Lycka till!Glad

korseett
0

skickar jag med

[walkinbeauti]
0

Sänder jag med  och lycka till idag Glad

Indiania
0

Skickar till dig Okkrip och hoppas dagen blir vad du hoppas på! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Det kommer att gå så bra.

Amandla
0

Skickar också lite healing! Kom ihåg att andas, så ordnar det sig så fint Flört

[okkrip56]
0

Hej!

Tack till Er alla här som skickat healing till mig, känner att Ni skickat.

Dagen blev väl "så där" ..varit i obalans, dålig självkänsla..inte varit mig själv. Brukar vara tryggare än så här. Men nu är dagen över o det känns skönt!

Tack för varma energier!

Varma hälsningar

okkrip56Glad

[NeferNefer]
0

Hej där! Ja, i alla fall har du klarat dig igenom dagen, och det är fint Glad

Kram på dig!