Healing av GunillaF!
För ca en månad sedan vaknade jag med en så ond höft så jag inte kunde gå först och bara hjälpligt under dagen.
Gunilla skickade till mig och i samma ögonblick stod flera av mina släktingar på andra sidan runt sängen.
Kommer alla dem för en ond höft tänkte jag? Det måste vara något annat. Mycket riktigt bara 4 dagar efteråt upptäcktes en tumör (inte cancer) i min mammas hjärta. Hon opererades och mår nu bra.
Min höft blev bättre under den kommande veckan och jag har inget ont alls nu. Röntgen som blev beställd behövs i alla fall inte för närvarande.
Tack Gunilla 
Som en symbol lägger jag in bilden på min rödbeta som ser ut som ett hjärta…

Fantastiskt och underbart JereMina, gläds med dig
Härligt att höra och toppen av Gunilla 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj, men tack!
Jag gläds med dig att din höft slutat göra ont.
Men du kanske ska kolla upp den ändå? I alla fall om den börjar göra det minsta lilla ont igen.
Väldigt vad din rödbeta är fin!
Fint att höra JereMina jag gläds med dig och med Gunilla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Helt underbart! Och tack JereMina för att du delar med dig till oss här!
Helt underbart att allt gått bra med din mamma! Att din höft inte längre krånglar! Helt underbart att vi än en gång får bekräftat vad vi visste, att Gunilla är en strålande Healer!
Ja.. Helt underbart helt enkelt! 
Det var en häftig rödbeta! :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Det är så skönt att få höra såna här fina berättelser. Tack för att du delar med dig.

Jeremina, fantastiskt att du och mor mår så bra igen. Fortsätt så. Och Gunillas healing. Tja, vad kan jag säga mer än att den är unik för mig också:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Fantastiskt JereMina!¨
Härligt att du delar med dig
,, (Ny gammalt nick också ser jag
)
Härligt jeremina
Tack för du delade med dej 
Jag tyckte det kändes bra och viktigt att dela med mig om detta. Jag frågade Gunilla först om jag fick skriva om det här och det fick jag 
Japp.. Rore nygammal nick, jag känner mig inte hemma om inte jag är JereMina på iFokus *hihi*
Jag ska prova vara här mer i fortsättningen och läsa och skriva…
Tack för era kommentarer!!
Gunilla…jag kontaktar läkaren om det skulle göra ont igen 
#13 Bra!
Jätteroligt att få höra exempel på effekter av healing!
Det är ju ett sådant fantastiskt redskap att få arbeta med. Jag glädjs med er båda!!
Det skulle vara kul att få höra fler berättelser. Utan att vi bryter tystnadsplikten förståss…