God Morgon Ondsag 31 Augusti !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Walkinbeauti. God morgon alla andra som tittar in i dag.
Så vacker bild du bjuder på idag wb! Vilka färger!
I går när jag kom hem så fick jag syn på väldigt vackra, men ack så farliga, svampar på gräsmattan. Jag bjuder på en bild av en av dem.
Ha en bra dag där ute!
Godmorgon på er!
#0 Vilken underbar höstbild WB, underbara färger och din bild Gunilla för mig till sagans värd.
#2 Trollsländor älskar jag, denna ser ju ut som ett litet flygplan.
I dag skall jag på återbesök till ögon i Karlstad och jag är fortfarande lika tacksam o glad att jag ser såbra som jag gör.
Ha en skön onsdag och njut av dagen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla. Här var det lite trögt att vakna idag. Kan bli så ibland.
Fina bilder ni bjuder på idag. Visst är hösten ett skådespel i färg utan dess like.
#2 Fantastisk hur ögat kan luras. Visst liknar det en helikopter. Jättefint.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron Healingfolk!
Helt ljuvliga bilder! Allihop! Ja, nu kommer färgexplosionernas tid att förgylla vår värld snart. Och färger är ju också healing! ;)
Här har vi en sval sensommardag eller förhöstdag - vet inte vilket… Än så länge är löven gröna, solen lyser och det är ca 14 grader i skuggan - men 25 grader i solen mot väggen, enligt termometern. Väderprognosen säger ca 19-20 grader under dagen i genomsnitt. Det gillar jag! Den riktiga hösten får gärna dröja - för att hålla vintern på avstånd - så länge som möjligt…
Jag önskar er alla en riktigt härlig och sprakande sista augustidag för detta år!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#5 Jaa färger är healing i allra högsta grad….instämmer! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Svingar in lite snabbt och säger Hej!!!
Fina bilder i tråden - som vanligt!
Önskar er en härlig onsdag mina vänner!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

snurrar också in en snabbis och säger god morgon - och njuter av vackra bilder, tusen tack för dem.
Ännu är det inte höst här på långa vägar här. Jag älskar hösten, men är tacksam att den kommer sent - det blir kortare vinter då. Jag tycker om vintern också…i lagom dos, dvs 2-3 månader sådär
Ha en fin onsdag!
God middag. Underbara bilder ni bidrar med. Håller på att landa och jordade mig igår. Det känns idag. Tung i kroppen men lätt i sinnet. ;) Ha en skön onsdag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go dagens på er alla!!
Härliga bilder och färger. *mmm*
Flugsvampar gräsligt farliga att inta men ack så fina att vila ögonen på,, det väcker någonslags sago känsla inom mig när jag råkar på dem…Älvor och skogs råer,, Det är lite magi över dem,,
,
Här skiner solen och med jämna mellanrum strilar ett tyst regn,, märkligt väder men vackert ändå.

God middag allihopa!
Så vackra bilder, hösten med alla vackra färger är fantastisk.
Här lyser solen så fint. dröjer nog en månad innan lönnarna här får så fina färger.
Ha en trevlig kväll