Bok tips
Jag har precis avslutat
Paulo Coelho`s: Valkyriorna
" Varför lyckas vi alltid med att förstöra det vackraste i tillvaron? Det är frågan som Paulo Coelho, författare till Alkemisten, ställs inför då han konfronteras med sitt förflutna.
I Valkyriorna ger sig Paulo tillsammans med Chris ut på en resa genom den brännheta Mojaveöknen. På den 40 dagar långa resan, som präglas av tvivel och frestelser, möter paret valkyriorna, besynnerliga krigarkvinnor som färdas genom öknen på motorcyklar.
I denna verklighetsbaserade äventyrshistoria berättar Paulo Coelho ärligt och öppen hjärtligt om sin kamp mot rädslan och självtvivlet.
Det är också en berättelse om två människor som strävar efter ömsesidig förståelse i sin relation.
Men mest av allt förmedlar boken ett tydligt budskap om hur viktigt det är att släppa taget om det förflutna och våga tro på framtiden.
Först när vi erkänner och accepterar våra styrkor och svagheter kan vi förändra världen."
Underbar läsning!!
Den verkar bra. Tack för tipset, rore!
Tack för tipset, den måste jag läsa! Paulo Coelho är en av mina favoriter.
#2 Min också,,,Jag gillar hans böcker,,
#3 Jag med, en av de böcker som betytt mest för mig är just Alkemisten. Sen är jag "kompis" med honom på facebook :-) och hans ord och blogginlägg där har hjälpt mig många gånger. Många tummar blir det, haha.
Har läst hans böcker jag med. Sista var Brida. Mycket bra bok.
Tack för tipset Rore, har läst Alkemisten och Brida väntar på att bli läst! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för boktipset 
Jag har läst många av hans böcker och jag gillar alla 
Alkemisten var den första…Jag måste tillägga när en bok är som en magnet i handen och man kan inte lägga bort den.. .
?Då känns det menat och läsa men samtidigt är min fråga då är det en lärdom el bara en reflektion att jag skulle bara göra det då?
Må så gott och ha en trevlig Måndag alla 
NAMASTE
Reiki/Angel
jag lyssnade på den boken mkt intressant å spännande.
Men lyssnade inte färdigt sista skivan får kanske ta i tu med det snart.
Tack, för boktipset, Rore! Jag läste Paulo C's Alkemisten för länge se'n och har en väldigt varm och speciell känsla för den!
Blir sugen på att läsa…. ! :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing