Healing iFokus

Healing

Läst 762 ggr
[walkinbeauti]
0

God Morgon 29/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgonen på er Glad

Tja vet inte vad jag ska säga,väder och vind börjar bli rätt utnött så jag säger bara ha en underbar dag på er.Ta en kopp fika och njut Glad

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

GladGod morgon Walkinbeauti. God morgon alla som tittar in senare.

Mmmm.. go fika så här på morgonen. Tackar. Jag sörplar i mig ett par koppar kaffe direkt och rulltårtebakelserna ser väldigt goda ut.

Jag hoppas ni får en riktigt fin dag i solskenet!Skrattande

Indiania
0

Godmorgon alla!

Oj vilken festlig bild Walkinbeauti, Tack skall förse mig efter frukosten.

nu har hösten anlänt med blåst och nu är det 13,2 gr ute. Idag måste jag fundera ut en present till min systerson som fyller 30 1 sept och vad svårt!

Ha en skön start på veckan! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God morgon Walkiingbeauti och Gunilla!

Ser gott ut med rulltårtan, länge sen jag gjorde nu.

Här är det solsken och 12 grader,ska strax till jobbet.

Ha en fin dag alla där uteGlad

nillanb
0

Godmorgon på er allesammans

Här öser regnet ner!, skönt att det är solsken hos er i alla fall!

Lilltjejen har fått en tid på vct nu på förmiddagen halsont, huvudvärk och ont i ett öra, skolterminen börjar inte så bra.

Ha en fin dag allaKyss

Vi ser inte saker som de är, vi ser saker som vi är.

-Anais Nin

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i tråden!

Vilket frukostbord - tack, det ska smaka gott!

Ja, det är svårt med presenter ibland, Indiania - vad "behöver" en 30-årig grabb? Jag har då ingen aning… Min presentfantasi är riktigt dålig…

Vad jobbigt för Lilltjejen Nillanb! Hoppas hon kryar på sig snabbt!

Solen tittar fram just nu, så kanske får vi en fin dag idag igen. Ha det så gott allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

fri
0

God - morgon allihopa !Glad

Smarrigt walkinbeuti, sånt gillar jag !

Är in och avslutar trådar jag påbörjat innan jag åker.
Det har åskat och regnat på morgonen men nu skiner solen igen, härligt !
Har nog aldrig varit med om en sommar med så mycket åska, tycker jag drar ur kontakter stup i ett !
Ja, jag ska väl packa antar jag, allt från sommarkläder till vinterkläder………….. vet ej hur jag ska få plats ?

Nåja, värdsliga problem. Glad

Ha en bra dag alla !

fri

majlar
0

God morgon alla.

Har varit på promenad i blåsvädret. Tänkte när jag gick att det är bäst att ta på jackan, på hemvägen var jag glad att den var avtagbar, så den åkte av och allt blev som vanligt igen. Det är skönt med lite kyliga vindar när man är svett.

Ha en fin dag alla och tack för kaffet.

stina63
0

Godmorgon

Tack WB bakelse och kaffe gott igott gott. Smakar gott detta. Glad

Nillanb Stackare lilltjejen som har blivit sjuk nu när skolan ska börja

Indiania de är inte lätt med presenter.. Ju äldre dom blir destu svårare, Men du hittar säkert något. Presentkort är inte så roligt att ge heller tycker jag.

Själv skulle jag tvätta nu på morgonen men märkte att jag har missat att köpa tvättmedel. Orkade inte iväg till affären så jag har flyttat tiden.

Ha en skön måndag
Nu ska njuta av goa bakelsen

Elpida
0

God dagen!

Här är det gott och blandat med vädret idag, lite sol, lite blåst och moln.. Lite småpyssel på jobbet och småpyssel hemma ikväll. Måste lära mig att gå och lägga mig i tid, 5 1/2- 6 timmar är för lite för att orka hålla koncentrationen uppe hela dagen egentligen! Tror Gullenilla vet vad jag menarFlört.

Nillan - stackar tösabiten. Alltid tråkigt i början av terminen när man ska komma ikapp allt som hänt i sommar med kompisar osv. Hoppas det går fort över! Läste idag att det där attans flunsaviruset bara väntar på att få göda sig nu när alla är tillbaka på jobb och skola.Obestämd

Stina, det var väl helt enkelt meningen att du ska göra något annat idagGlad.

Nu ska jag mumsa några av WB:s goda muffins och fortsätta dagen! Ha det så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
0

God lunch säger jag!

Men ååh, tackar vilket gott fikabord man blir bjuden på walkinbeautiKyss

Fin servis också!

Nillan, önskar krya på sig till lillan.

Här börjar min son skolan på onsdagkväll kl 18.

Elpida- har samma problem, sover för lite….det finns ju så mkt roligt att pyssla med på sena kvällarnaFlört

Den 40-gradiga hettan har äntligen lämnat oss( två veckor var den här) , nu blåser det friska vindar och det är 24 grader - helt underbart lagom tycker jagGlad

Vi hoppas på regn, för vår brunn är snustorr så vi får vattna med vatten inifrån….dyrt…

Ha en härlig måndag alla!