Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 2041 ggr
JILE
2011-08-21 01:31
0

Chakralyktor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej på er allihopa…ville bara visa mina fina chakralyktor som är tända ikväll. Tack Sikan för att du gjort dom åt mig.

Kram JileKyss

Andina
2011-08-21 07:41
0

Vilka fina lyktor, Jile! Jag tittar lite då och då efter lyktor i just chakrafärgerna - skulle vilja ha dem i min lokal - det är så mysigt. Men det är svårt att hitta likadana lyktor i alla färgerna. Och vad mysigt att de är gjorda just för dig! (Kan man kanske beställa? Eller säljer Sikan dem någonstans?)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
2011-08-21 08:06
0

såk liknande i en affär för ett tag sen.     jag tror ikea har  andina   kolla på webben

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Andina
2011-08-21 08:19
0

Tack för tips, Power, ska kolla direkt! Det vore kul om jag kunde hitta samtliga sju chakrafärger i samma sorts lykta.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Indiania
2011-08-21 08:37
0

Åh vilka fina lyktor Jile! Hittar du sådana lyktor Andina är du väl snäll och tipsar, mysigt att tända i höst samtidigt som det gör gott för våra chakran. Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2011-08-21 08:41
0

Har inte gått igenom alla ljuslyktor på Ikea - men det ser inte ut som att alla sju färgerna finns.

Hittar jag nå't någonstans - absolut så tipsar jag.

Ja, det ger ett härligt sken i höst- och vintermörkret med olika färger på ljusskenet. Jag har ett antal ljuslyktor i olika färger och det är mysigt när det är lite murrigt och mörkt ute.

Eller kanske ska jag investera i lite färg och måla ofärgade glaslyktor själv… Det vore ju det roligaste!

powerofthebass
2011-08-21 09:05
0

#5  måla själv bra idé. då ger dom sp energier.

**_

Andina
2011-08-21 09:12
0

Ja, och det finns en uppsjö av glasfärger när man googlar. Så - det blir nog nå't så'nt :) Längtar efter att leka med färg och pensel igen - det var så länge se'n. Trots att jag älskar det!

Tack för inspirationen, Jile! :)

[walkinbeauti]
2011-08-21 10:02
0

Fina lyktor vilken värme dom ger.

Här finns chakralyktor såg jag www.shamanhealing.se dom målar visst sina själv men ändå bättre att göra egna helt klart Glad

Indiania
2011-08-21 10:24
0

Tack för länken walkinbeauti! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

powerofthebass
2011-08-21 10:28
0

Nu vet jag vad jag ska göra   , ska åså fixa egna  .     får se hur det blir om man hittar någon färg  som ät bra

**_

majlar
2011-08-21 10:37
0

Va fina lyktor. Nu kommer kreativiteten farandes. Får se om man kanske kan sätta sig  och måla egna.

Dom var jättemysiga och fina.

Andina
2011-08-21 11:41
0

#8 - Tack, Walkin', för länken!

Power m fl - Jag har googlat på glasfärger och det finns ju en massa. Skapamer.se har en hel del att välja mellan (länken går till frostade färger).

Jag blir sugen på att dekorera lite dricksglas och annat också… hmm, tänk vad mycket man vill göra… ! Och det NU! Flört

[walkinbeauti]
2011-08-21 11:49
0

# 9 - 12 Det var så lite så Flört dom har fina lyktor på den sidan måste jag säga!

szirius
2011-08-21 22:58
0

Åh, tack för en fin idé! Här ska målas chakralyktor i höstGlad

JILE
2011-08-25 21:42
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan!

Vad kul att ni tyckte om dom och det är Sikan som gör dom. Anna-Helga skrev om dom och även Sikan på Insidan iFokus.

chakralyktor

Få se om det funkar om jag lägger in denna länk.

Kram Jile