God morgon 25:e Augusti
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Gunilla!
Härlig bild :) Mycket rönnbär har vi här också,,, Jag måste lära mig hur jag lägger in bilder Igen från ett annat program,, *suck* *jag blir gråhårig* Men skam den som ger sig
Godmorgon till er andra som kikar förbi. Hoppas ni alla får en fin dag, även om himlen är regn tung idag.
God morgon på er 
Rönnbär är vackert så höstlikt med dessa vackra bär.
Ha en alla tiders en 
Godmorgon alla!
Fin bild på rönnbären Gunilla, vi har mycket här också. Blir det kall vinter eller mycket snö då? Lär mig aldrig för en del säger si och en del säger så.
Det har regnat i natt, får se om det lyser upp under dagen….Jag har fullt upp i alla fall möblerar om och grejar.
Ha en riktigt fin torsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er alla
Grått och trist väder ute så jag stannar inne och kurerar min nackspärr.
#0 Härlig bild på rönnbären Gunilla, blir det gele av dem så småning om kanske?
Ha en fin torsdag alla!
Godmorgon alla
Härlig bild Gunilla. Det blir visst mycket rönnbär i år,
Jag har hört att är det mycket rönnbär blir det mycke snö.
Ha en bra torsdag allesammans.

God morgon!
… jag har hört att mycket rönnbär innebär sträng vinter med mycket snö! Vi får väl se vad moder jord bjussar på.
Huvudet lite tungt, var så himla trött igår så det blev en tidig kväll. Jag ska se om jag kan få arslet ur vagnen och rensa lite skräp ikväll, konstigt hur mycket man kan samla på sig i garderoberna!
En finfin torsdag önskar jag er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#5 Då blir det mycket snöskottning i år också då….
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon.
Här är det också mycket rönnbär. Förr sa dom ju att det skulle bli mycket snö, då fåglarna skulle ha mycket mat.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Det är nog lite olika budskap det här med Rönnbär. Jag har hört att "Rönn bär börda bara en gång per år". = mycket bär - lite snö ?!
Gpdmorgon
Fin dag idag även om det är regnigt, Skönt för då får man lite gjort här hemma,¨
Rönnbär har jag höt mycket bär hård vinter mycket snö
Ha en skön torsdag..
Go'Middag allihop!
Här har vi inte mycket rönnbär - ännu - jag hoppas att den hårda vintern håller sig långt borta i år… fick nog av den de två senaste vintrarna…
Vacker bild, Gunilla, rönnbär är verkligen en härlig färgklick i naturen!
Vad effektiva ni är allihop! Jag har svårt att få igång verksamheten i huvudet ens…
Jobbigt med nackspärr, Nillan - undrar om du har ett litet förkylningsvirus i kroppen. Om du vill skickar jag över ett sjok med nackspärrsupplösande bubblor! ;)
Grått och blåsigt här idag - men ännu så länge inget regn. Skönt!
Ha en god fortsättning på torsdagen allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Släntrar in sent här idag för ett hej. Alltid lika trevligt att se vad folk har för sig, och alltid lika trevlig stämning.
Idag åker vi minsann och badar efter jobbet, bara nån timme för vi har båda kvällsjobb igen sedan, men lagom så att sonen får busa av sig och man kan svalka sig från värsta hettan. Uppe på 35 nu….
Det finns två olika talesätt kring rönnbär: antingen att mkt rönnbär ger mkt snö, så därför ger rönnbären fåglarna mkt mat.
Eller att mkt rönnbär ger lite snö, för träden tar ut sin kraft på att bära bären nu, så då finns ingen kraft att bära nån snö senare.
Äh, förklarar krångligt, men ni fattar va?
I norrland har de haft mkt rönnbär och mkt snö de senaste åren, så det verkar iaf stämma på den senaste tiden….
Jag har fina röda bär på en buske i trädgården, men det är inte rönnbär. Fint är det iaf.
Ha en bra dag. Och jaa, åter igen snart helg.
God eftermiddag!
Det var ett tag sedan jag var här och skrev men det är alltid lika trevligt när jag kommer in hit
Vacker bild Gunilla! Jag har också rönnbär på tomten men även äpplen blir det i år! och då slipper jag rönnbärsmalen
idag har jag plockat svarta vinbär till att göra saft Det är mycket bär överhuvudtaget i år!
Ha en bra fortsättning på dagen
kramar
Allting är möjligt

Hej hopp
Tittar in och önskar er alla en fin fortsättning på dagen
Vilken vacker bild! Härlig röd färg!