Healing iFokus

Healing

Läst 841 ggr
[walkinbeauti]
0

God morgon Onsdag 24 Augusti.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Goder morgon.

Vilken morgon med en ljuvlig höstdimma i trädgården.Blir så till mig denna årstid,lyrisk och hög nästan lite på lyset.

Bästa tiden i min smak är September till December med dess murriga mysiga som råder, en kopp the en brasa det är livet.Blir ju alldeles knäppig av denna årstid .

Tog en bild nu på morgonen och det ser nästan ut som både tallen och huset har en stor Aura.Hösten jag välkommnar dig med din vackra dramatiska fägring ! hela året går jag och längtar efter dig och nu kommer du vackra årstid.

Ha en fin fin dag på er goa själar Glad

Toyan
0

God morgon Walkinbeauti och alla som kommer senareGlad

Jag älskar också hösten med alla vackra färger och myset.

Här är det just nu väldigt dimmigt, det är inget jag gillar, speciellt inte med tanke på dålig sikt i trafiken.

Gröten uppäten, nu är det kaffe som gäller.

Önskar er alla en riktigt fin dagGlad

[rore]
0

Godmorgon!!

Wb: Jag instämmer i höst dyrkan (när solen skiner) eller som du skriver om murrigheten och dimmorna som omsluter,, de är bara sååå vackert.

Mogonkaffet är snart urdrucket och väckarklockorna börjar ljuda här och där. Ja det är ju vardag och skoldagTungan ute 

Upp och hoppa ! Dagen är ny och den är din. gör vad du kan med den.

[GunillaF]
0

God morgon Wb, Toyan, rore och alla andra.

Dimma hos mig också. Det är lite spännande att vänta på och se vad för väder som döljer sig bakom..

Jag är på väg till mitt arbete alldeles strax och hoppas på en bra dag där.

Ha det gott go´vänner!

[walkinbeauti]
0

Åååå vilken mysig kåk Gunilla är det från Schweitz månne tro ? har alltid gillat Österikiska  och Schweiziska hus,charm till tusen har dom Glad

[GunillaF]
0

#4 Ja, det är från Schweiz. Jag såg så mycket vackra hus där att det är inte klokt!

nillanb
0

Godmorgon på er allesammansGlad

Vaknade till en gråmurrig morgon, lite trött och hängig..men efter morgonpromenad och lite kaffe börjar jag kvickna till.

Önskar er en skön dag!

Indiania
0

Godmorgon på er!

Här är det lite mulet i dag, får se om solen tittar fram senare.

#3 Gunilla så fin bild du visar igen,tack för det!

Ni skriver om dis och dimma…..en gång såg jag ett stort ansikte med en stor hatt på huvudet som kom fram ur dimman.

Ha en härlig dag med eller utan sol! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God morgon!

Här är det också mulet och regnet hänger i luften. Ska köra ett Zumbapass idag, jag hoppas det går bra för jag är inte pigg än… kanske jag dansar bort bacillernaGlad.

Ikväll ska vi titta på hus igen. Det är fint men tyvärr har den ingen öppen spis vad jag kan se och det har vi haft i våra två senaste hus. Inget går ju upp mot en brasa på vintrarnaSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon alla

Håller med dig WB. Hösten dä ä mitt liv dä se. Älskar lukten, den höga krispiga luftten, färgerna och dimman. HMM underbart. Tända ljusen och mysa.

Härliga bilder idag igen. Tack för att ni visar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

God Förmiddag alla trådspinnare!

Hösten - jag kan bara hålla med, det är en väldigt vacker årstid. Dimmor och höstmörker kan vara väldigt mysigt, för att inte tala om dofterna. Det enda är att den ligger så nära vintern… och jag är ingen fan av vintern, hur vacker den än är…

Vilket möte, Indiania! Försvann hatten och huvudet på samma sätt som det kom fram?

Härliga bilder i tråden, ögonfägring! Tackar för dem!

Idag blir det nog mest att jobba inomhus - det är grått och vackert ute, få se om solen orkar spräcka molntäcket under dagen.

Ha en mysig onsdag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#10 Ja det försvann efter en stund tittade igen och såg det en gång till vi åkte bil sakta genom ett samhälle och kändes som en indian och du förstår, vi skulle hämta vår dotter som var i tonåren och jag var så orolig av olika anledningar och det var som jag fick tröst av denne man.

Andina
0

Vilket möte - och vad gott att fick du tröst och hjälp av mannen! Han kanske är någon (hjälpare) som finns med dig 'jämt'. Jag kan tro att detta möte är ett av dem som du aldrig glömmer!

Så skönt att få bekräftelse på att vi har stöd från "de mest oväntade håll"! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#12 Ja det var verkligen ett speciellt möte, han var så stor så jag kunde inte undvika att se honom.Jösses jag blir varm i händerna nu när jag skriver.

Ja vi får bekräftelse när vi som mest behöver det ( tror jag ). Kyss

[walkinbeauti]
0

Vilket härligt möte Indiania,jag blir varm bara av att läsa.Tror också på en huvudguide/hjälpare men det känner du bäst inom dig jag kan bara spekulera men härligt är det med dessa möten. Kyss

Indiania
0

#14 Ja det känns härligt, detta var ju några år sedan men minns ännu den trygghetskänsla jag fick ( beskydd ). Kyss