Tips till djurägare !OT
Tänker på djur som tex är sjuka och när dom springer bort för oss vill vi ju hitta dom fort om dom inte mår bra.Hittade denna sida där man både för hund och katt kan skaffa gps/pejlare så man kan finna sitt djur snabbare.
Något som passar för både det friska och sjuka djuret.Visste inte detta fanns även för katt men tydligen gör det så
Hade jag utekatter skulle jag skaffa detta direkt men dom är inne och går i selen men en gps för selen ifall dom smiter när vi är ute ska jag inskaffa.
Ett litet tips från mig till er djurägare som vill ha koll på era sötnosar 
Tudor på bilden som säger Hej till er 
Vad bra tips, Walkin'! Det är skönt att det kommer mer och mer idéer för hur man kan hålla rätt på sina vänner när de springer ute.
Jag har sett att de börjar chip-märka katter här i Sverige nu också (har funnits utanför Sverige en lång tid), ett chip som opereras in under nackskinnet och som har motsvarande GPS-funktion.
Öronmärkning (som min katt hade) hjälper ju vid upphittad katt men inte när man inte har en aning om var de finns.
En väldigt speciell och vacker katt, den där Tudor! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
GPS spejare vilken bra idé.