healing?
Någon som kan vara snäll och skicka healing till min son under dagen? Jag ger honom själv, men tror ibland inte jag orkar hela vägen…..
Han har panikångest med stor oro i kroppen.
Ett jättestort tack!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Helena
Usch vad han har det jobbigt. Jobbigt även för den som står bredvid
Hoppas han går hos någon och får tala om sin ångest och panik!
Jag skickar till honom vid 17-tiden.
Vad är hans förnamn?
Sänder helande energi i hans väg,hoppas innerligt den ångesten kan släppa.
Ljus till er !
Han heter Andreas <3
Vi har fått bekräftat idag det jag hela tiden haft på känn.
Han är medial och har svårt att hantera det. Troligtvis mycket därför dessa känslor finns i kroppen.
Ett jatte tack för den energi som sänds till min son!
Kramar
#3 Kan förstå att det känns jobbigt för honom. Jag antar att det är många tankar som går hit och dit nu.
Man vill ju gärna vara som "alla andra" speciellt i barn och tonåren. Många försöker trycka undan sina upplevelser, för att sedan "ta itu" med dem i vuxen ålder.
Kanske det skulle hjälpa honom att få tala med ett duktigt och förstående medium?!
Hur som, så kan det kanske kännas lite bättre nu när ni kan tala med varandra om det.
En undran, har din som bett om hjälp?
Sänder en stråle av ljus och kärlek till eran situation. Kram
Jag sänder lugna och rofyllda 'healingbubblor' till Andreas.
Jag håller med att han kanske borde prata med något erfaret medium för att 'avdramatisera' hans upplevelser och känslor som han känner (vilka alla inte behöver vara hans egna ens). Och helst öva på att centrera sin egen energi för att inte "ta in" ständigt och jämt.
Lycka till! till Andreas och dig, Helena2!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Orsaken till att jag frågar beror på att Healing som betyder hel har förmågan att hjälpa en person som befinner sig i ett obalanserat tillstånd tillbaka till ett mer balanserat tillstånd. När detta sker förändras även den personens liv. Därför vill jag veta innan jag hjälper till med att balansera upp den eller de bakomliggande orsakerna som orsakar panikångesten eftersom de då inte längre kommer att finnas kvar. Detta givetvis förutsatt att din son själv önskar detta samt att din son även är fullständigt medveten om att det är hans eget ansvar att uppnå denna förändring som helt och hållet ligger till grund för om detta tillfrisknande ska kunna komma att ske. Detta är orsaken till varför jag frågar. Det handlar helt enkelt om etik och moral och om att inte göra emotionellt hemfridsbrott hos en person som inte själv begärt detta.
Jag ska inte gå in på detalj. Men han fick krockar i kroppen vad han tror på och hans mediala sida. Att han då är som en parabol och tar in alla känslor runt om blir naturligtvis övermäktigt när man inte kan hantera det! Jag själv tar också in känslor allt för lätt och vet (tror jag;) hur man ska stänga dem ute. Men ändå lyckas jag inte. Så vi behöver nog båda gå på fler kurser för att lära oss, eller hitta någon som kan hjälpa oss ändå.
Och Kent, Ja, han har bett om hjälp, men nej ,inte om healing här!
När jag skrev här kände jag mig slut och visste att han måste få hjälp.
Men mycket förändrades på vårt möte med rätt person;)
Kram alla som skickat positiva energier <3
Vad skönt, Helena, att ni hittat "rätt person" att prata med! Toppen!
Det kan vara omtumlande när ens världsbild helt oväntat ställs lite på ända - jag hoppas att Andreas kommer att tycka om den nya 'världsordningen' och att han lär sig hur han ska hantera den konstruktivt.
Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hej !
Vill bara säga att man bör vara försiktig med att skicka healing kors och tvärs. Jag är själv healer och vet att det är viktigt att redskapen mår bra, dvs de som healar.
När det gäller barn ska man vara extra försiktig, det kan handla om flera saker än att han är medial.
Har han t.ex hört vuxna tala om den andliga världen som gjort att han blivit rädd ?
Jag vill inte vara oförskämd men jag skulle i första hand söka hjälp hos läkare och psykolog och i andra hand hos någon erfaren healer.
Hoppas att din son får den hjälp han behöver och jag förstår till fullo din oro ! Jag tycker bönens kraft är bättre än att be människor skicka healing till ditt barn. Menar absolut inget illa utan vill väl !
fri
#11 Hej och välkommen fri!
Jodå, vi brukar fråga om läkare, psykologer, kuratorer osv är tillfrågade om det gäller de vi inte "talat" med i trådar tidigare. Nu kan du inte veta det kanske, eftersom du är rätt så ny medlem.
Ts har berättat om och vi har skickat till sonen tidigare. Det är inte något litet barn, men ändock hennes son.
Någon healing som skickas "kors och tvärs" har jag inte sett förekommit under min tid på Healing iaf, inte före heller skulle jag tro!
Healing som skickas är inte våre egna energier, vi är bara kanal för de höga helande energierna från våra healingguider.
De som brukar "ställa upp" som kanaler och hjälpa de som ber om healing i trådarna är människor som hållit på med healing en tid, ja många år i vissa fall och jag tror inte att någon av oss öppnar upp som kanal om vi känner oss ur form någon dag.
Hej och tack, kul att vara här !
Jag är försiktig och tar hellre det säkra före det osäkra, särskilt när det gäller yngre personer. För det mesta är det säkert helt ok och fungerar bra, men min erfarenhet säger mig att det inte alltid är enbart det vi delar med oss av. Däremot tror jag att alla vill väl och det tycker jag är underbart !
Det är sant att jag inte känner er så bra än och kanske är jag lite väl försiktig ibland, men jag ser fram mot att lära känna er!
fri
#13 Kul att du är här! Välkommen säger jag igen!
Tack så mycket !
Är ovan vid datavärlden men försöker lära mig så gott det går.
Jag trevar mig fram här än så länge
men det ska nog gå bra !
fri