God Morgon söndag 21 augusti
Go'Morron alla söndagsfirare!
Här bjuder augusti på en sval och fräsch söndagmorgon - det har regnat och är blött men just nu tittar vår käre sol fram och lyser upp tillvaron. Vattendropparna i buskar och träd glimmar i härliga färger.
Vad du än tar dig för idag - var go' mot dig själv, ge dig själv ett leende och varför inte en kram och en klapp på axeln?! Det är du värd!!
Och ha en skön söndag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Här i Lund är det en underbart vacker morgon, med dimma och dagg. En riktig drömmorgon om man som jag är intresserad av fotografi.
Tyvärr kunde inte jag njuta av morgonen eftersom jag var ute och letade efter min försvunna katt Dessie som jag skrev om i ett annat inlägg, men jag hoppas att alla andra får en underbar dag.
/Karin
God morgon på er 
En lugn Söndag känns det som.Vilka sköna solstrålar på bilden Andina 
Hoppas Dessie hittar hem snart,har katter själv så jag förstår din oro.
Ha en fin dag därute.
Godmorgon alla!
#0 Vilken fint fodo Andina strålarna värmer så skönt. Det är sol här också i dag så en litem tur får det bli.
Välkommen till oss KarinBj och hoppas din katt kommer hem snart igen.
Hoppas ni alla får njuta av söndagen!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jamen, det missade jag; Välkommen till oss, KarinBj, säger jag också förstås! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack! :-)
God morgon alla. Här susar det i löven och solen stretar sig fram mellan molnen.
Härlig luft att andas in.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God middag!
Välkommen KarinnBj, hoppas din katt kommer hem snart.
Solen kikar fram då och då. hoppas regnet håller sig borta, räcker så bra med det som föll igår.
Ha en fin söndag allihopa