Healing iFokus

Healing

Läst 511 ggr
[walkinbeauti]
0

God morgon 19 Augusti !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Cool

Vilken vacker morgon jag möttes av.Efter regn och åska en grå dimmig morgon så där magiskt mystisk som hösten kan vara.

Önskar er en alla tiders dag Glad

Måste säga att bilden jag hittade och lägger in tycker jag var lite hemsk,dålig humor från folk som inte respekterar djuren eller är jag bara blödig när jag tycker den känns otrevlig Gråter kanske bara är en larvmoster men den bilden stör mig ordentligt !

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0 Ja hua,,, usch!!

Godmorgon Wb flickan och till er andra som kikar in. Idag skiner solen så fint. Jag hoppas det håller i sig.

En lite kyligt i luften promenad och lite små dimma i solskenet på prommisen i morse,,, Härligt!!

[GunillaF]
0

God morgon Wb, rore och alla andra som kikar in

Solen skiner så fint här också idag. Känner ni vad mycker roligare det är och vad mycket piggare man känner sig när solen tittar fram!

Ha en bra Fredag och en trevlig helg allesammans!Glad

nillanb
0

Godmorgon på er allesammansGlad

Huu då vilken bild Wb!, ja den stör mig också tappade luften några sekunder, men ger möjlighet till eftertanke så tack för den!

Då var det fredag första gången sedan skolstart och det känns ju alltid skönt med helgFlört.

Önskar er en finfin fredag

”Att svika sig själv för att inte svika någon annan är icke desto mindre ett svek.
Det är det största sveket.”

(NEALE DONALD WALSCH i boken ”Samtal med Gud bok 3”)

Toyan
0

God morgon!Glad

Tycker inte heller om bilden.

Lite kyligt här med och solsken.

Ha en fin dag allihopa!!

majlar
0

Usch bilden berör.

God morgon  alla. Här skiner solen och det är skönt kyligt ute.

Min Siri vaknade och var dålig i magen, bajs på mattan. Det har inte hänt en enda gång förut och hon är ju i alla fall 8 år snart. Gud va hon skämdes när jag kom ner och hon såg hur jag rynkade näsan och undrade vad det var som luktade. Det var bara att hiva ut mattan och skura.

Hoppas hon kryar på sig snart.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

#3 Fint citat du bjuder på idag och så sant.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vilken otäck bild WB.

Jag är nyss hemkommen efter en cykeltur, det var så skönt ute. Har röntgat mina fötter.

Säger som Majlar #3 fint och sant citat Nillan! Kyss

Hoppas ni alla får en mysfredag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron allihop!

Walkin', Visst kan våra djur vara så söta och go'a att man nästan vill äta upp dem - men den bilden gör inte den känslan rättvisa. Söt liten parvel men ingen söt bild… 

Ett sanningens citat, Nillanb! Och hur många gånger har vi inte utfört detta största svek…?

Stackars lilla Siri, Majlar, jag hoppas att hon fick magen utrensad från skräp nu och är pigg och glad igen!

Hoppas röntgenplåtarna visar på friska och starka fötter nu, Indiania!

Här skiner solen så inbjudande just nu. Men regnet ska hitta hit, enligt de vise, och det lär dröja ett tag innan solen får ta plats igen… Så jag passar på att njuta ute på verandan tills molnen gaddat ihop sig!

Jag önskar er alla en strålande härlig Fredag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

szirius
0

Tittar in en snabbis och önskar er alla en fin fredag och en härlig helg. Hoppas regnovädret lagt sig hos er och att ni kan få lite sol och värme igen.Pratade med min faster i Norrland och de hade  5 grader på mornarna…tänk så fort det kan gåFörvånad. Jag var där för bara några veckor sedan och hade full sommarvärme….

Här har vi 28 idag, 23 i vattnet så det blir stranden med medhavd pastasallad som middag efter jobbet.

Kram på er alla

[rore]
0

Åhh, det låter så härligt SziriusGlad,,*avis men inte missundsam*Flört