God Morgon Måndag 15 augusti
Go'Morron, Go'Morron!
Dags för ännu en ny dag och en ny vecka. Har fått följa uppstarten sedan kl 04.00 - vilket var helt suveränt. Ganska behaglig temperatur, fint väder och någon lite större fågel hojtar över sjön (vet inte vilken det är - lom?) så att det ekar. Nu börjar det mulna på och bli lite kyligare och fuktigare i luften, så få se vilket väder vi bjuds på idag.
Vaknade du med ett leende idag?
Jag önskar er en go' och gla' dag, hela da'n!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Andina och till er andra som kikar in under dagen.
Här är det molnigt men varmt och solen försöker titta fram :) så det käns hoppfullt.
Nä,, jag vaknade med en konstigt olustig känsla i kroppen. Drömde nog nått som är bidragande till denna tunga känsla, som jag inte minns riktigt vad det handlade om.
Önskar er alla en fin dag.

Go'morron på dig också Andina oc alla som kommer senare
Här är mulet och ser ut att bli regn, har ätit frukost och snart är kaffet urdrucket, nu ska jag göra mig redo att möta den nya dagen.
Ha en fin måndag alla
God morgon Andina, rore, Toyan och alla andra som tittar in.
Mulet och regnigt här, men trevligt ändå.
Vacker bild du bjuder oss på Andina!
rore. Jag hoppas din olustkänsla ger upp snabbt.
Toyan. Jag är också redo att möta dagen.
Ha en riktigt bra dag alla på Healing!
God morgon alla.
Här är det regn och grått. Ska snart ut med Siri och det blir till att ta på både henne och mig regnkläder.
Jag har haft span på en gröngöling (hackspett) han brukar komma tidigt till samma ställe på mornarna, men han är för långt bort för att få till ett fint foto, den lilla busen. Han är så fin i sin gröna dräkt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Jo då den är borta nu,, lite kaffe och stund i stillhet med papper och penna,, det gör susen ;) Tack Gunilla!!

God morgon healingvänner!
Jag vaknade inte med ett leende, men däremot med en insikt! Min tarotläggning slår in, och det är bara att följa med flödet. Jag vet ju att det kommer något bra utav det
.
En fin bild bjuder du på Andina!
Nu ska jag ta itu med den här måndagen och arbetshögen som väntar!
Må så gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon på er 
Märkligt rore jag vaknade också med en olustkänsla och ännu har den inte släppt sitt grepp riktigt.Någon energi i luften och Elpida vaknade inte med ett leende så kanske något som finns i luften just nu.
Nåväl jag gör det bästa av dagen och hoppas ni alla får en fin dag 
Godmorgod alla!
Härlig bild Andina, det piggar upp i regnet
Jag vaknade av att jag ville sova längre, trött alltså. Men nu är jag redo att möta dagen.
Önskar er alla en bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godförmiddag på er i regnvädret

God morgon, här är klockan lite över 10 och tempen visar 26 grader. Sonen och Maken ska åka och bada, lite avis är jag allt som behöver jobba. Men glad för deras skull såklart.
Ny vecka- det blir en dansvecka som heter duga, vi ska öva varenda kväll nu inför uppvisning på lördag.Härligt, men man ska hinna med allt annat också …

Jag drömda att jag hittade ett obebott hus, med hundratals rum.Ett rum blev min favorit, med hela rummet fullt med mjuka tyger och madrasser, där lade jag mig och sov - jag var trött tom i drömmen
Ha en härlig måndag!

#10 Det där rummet kan väl få vara ditt "inre rum", dit du tar dig när du behöver känna dig trygg och avslappnad…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus