Healing iFokus

Healing

Etikett: djurhealing
Läst 533 ggr
Robinsnel
0

Healad iller, hur fungerar det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo, jag hade en djurkommunikatör hemma i förrgår, han gav även illerhanen (milton) i fråga healing. Han sa att han hade startat en process som ska balansera energierna, och det skulle ta ca två veckor innan det var klart.

Jag hänger inte riktigt med på det här med energierna och vad det är för processer, någon som kan förklara bättre?

MariaJ
0

Hej ! Jag kan förklara det lite kort för dig genom att säga att vi alla är uppbyggda av energier..sk stora och små energiält på kroppen. Din iller har en likadan uppbyggnad och blir han healad så startar en positiv balansering så att kroppen får en inre och yttre stabilitet. När vi startar en process i kroppen så ökar vårt positiva flöde och de energierna blir starkare. Då ökar man även flödet till att plocka bort blockeringar som sitter i kroppen om man har ont eller liknande. Jag berättar nu hur jag ser på de healande processerna som startar, så om det är fler som vill skriva och komplettera inlägget så blir vi fler som kan ge dig ett svar.

Har din iller varit lite hängig eller dålig nu den sista tiden..varför fick illerna healing ?

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

MariaJ
0

Jag rekommenderar dig även att skriva till vår gäst just nu på forumet. Vi gästas ju av en expert på djur och djurens healing och kommunikation.

Gå in på Pehr Trollsvedens tråd och skriv frågor till honom också om du undrar något.

Vänligen MariaJ.-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Robinsnel
0

Tack för svar. Han är lite besvärlig med bitandet, därför vi försökte med djurkommunikatör. Han blir ett år i sommar och vi är hans tredje och sista hem, vi önskade lite mer förståelse och kanske en insikt om hur han haft det innan och vad som gör att han är som han är.

han har inte varit hängig, vi blev dock varnade för att han kunde vara det.. Däremot har han varit lite keligare, sover timmar i famnen :)