Healing iFokus

Healing

Läst 762 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 12:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fredag (igen) och för många den sista arbetsdagen för denna vecka, sedan ett par dagars välförtjänt ledighet.

Hur det än är, ta vara på dagen och ha det så bra!Glad

[rore]
0

Godmorgon Gunilla!! Såå goda de ser ut *smaskens*Tungan ute

Go morron på er andra som också kikar in allt eftersom. Här var det svalt i luften på morgon prommisen,, solen verkar vilja vara med och leka idag, så det ser ut som det kan bli en finer dag.

Ha det så gott!!

[walkinbeauti]
0

Godmorgon Gunilla och Rore,härliga äpplen mums Glad

God morgon till alla som flyger förbi under dagens lopp.Lite kyligt så man fick dra på värmen tom.

Ha en fin dag på erGlad

majlar
0

God morgon.

Här är det också lite kyligt idag. Det är skönt när man känner hur det kyler mot kinden som är över täcket.

Jag är så varm av mig, så det är gött nu när det är lite kallare väder på gång.

MMmm. Hösten min favorittid.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

korseett
0

god morgon!

Var igår och lyssnade på på IT- och regionsminister Anna-Karin Hatt som även är partiledarkandidat. Jag gillar henne, hon är mycket kompetent.

Idag blir det jobb och under helgen lite städa och lite partaj

Hösten kom för tidigt men kanske det bara är tillfälligt

Ha en bra fredag och helg alla!

Elpida
0

God morgon!

Om ni visste vad jag kan längta efter att få sätta tänderna i ett saftigt äpple, det funkar dock inte med min IBS.. Vackra är de iaf Gunilla!

Kyligt ja, det känns så tråkigt att inte kunna använda sina sommarkläder mer än ett par dagar om åretObestämd.

Fredag igen ja, härligt! Önskar er en fredag full med trevliga överraskningar!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Goder Morgon alla Healingfolk!

Äpplena ser förföriska ut! Härlig bild!

Jo, nu har det blivit alldeles för kyligt… Igår em var jag tvungen att dra igen fönster och dörrar - för elementen drog igång. Termostaten ligger på någonstans mellan 10-15 grader (inga siffror bara små pilar… så vet inte exakt). Så länge elementen kan vara avslagna så kan jag inbilla mig att sommaren hänger kvar.

Fast jag får vara nöjd, vi har haft en jättefin sommar här ute - det har känts lite orättvist när jag har sett hur mycket regn, rusk och åska som så många av er andra har haft.

Dags att leta ved - undrar var jag ska hitta 'billig' ved…? Vi har haft ett jättelager med ved här hemma i alla år, men förra vintern tog det slut. Och jag har inte tagit tag i att leta ved än… dumt…

Ha en dunderskön fredag idag! Hoppas solen värmer på hos er idag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

ludde1
0

Godmorgon allesammans.Glad

Ja, nog nalkas hösten, det var 1 grad i natt.

Nu på morgonen så skiner solen, så det blir nog en fin dag.

Ha en fin dag allaGlad

Elpida
0

#6 Du ska se att det blir en mildvinter, vi har nämligen bunkrat upp med mängder av ved denna sommaren för att inte bli utan tidigt nästa vår….(det har hänt 2 år i rad nu..)Oskyldig

"Du har alltid två val"

Indiania
0

Godförmiddag på er!

#0 Vilka häääärliga äpplen Gunilla, äpple varje dag är ett måste för mig.

I går var vi och fick en ny matta till vårt vardagsrum, vi har möblerat om lite och de nya möblerna är på plats och det är så kulGlad

Det är kyliga kvällar och nätter nu men ännu en solig dag!

Önskar er alla en finfin dag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Godmorgon/förmiddag Gunilla och alla andra!Glad

Härliga äpplen….

Här skiner solen men det är mkt kyligare. Fast det gör mkt att solen skiner.

Har gett alla mina djur mat och mysigt med dom. Så mkt man får tillbaka. Ska snart lämna bort kattungen, med sorg i hjärtat. Tycker synd om mamman också som varit tillsammans med den lilla hela tiden. Köpte ett kattungekit på djurmagazinet igår så de får med sig.

Köpte aroniasaft igår och det var jättgott, den ska ju vara så nyttigt det bäret.

Ha en härlig fredag och trevlig helg ,

Jile

[walkinbeauti]
0

Vilka sötnosar Jile,man blir helt varm inom bords Glad

JILE
0

Javisst blir man, Walkinbeauti.Glad Fast den gula hade ju en missbildning på njuren så vi fick avliva den. Blev många tårar då kan jag säga. Nu är det bara en kvar och man har skött om dem sedan de födda blev. Men jag har ju två stora katter till och den ena katten jagar honan bort för hon é rädd om sin unge, och så kan vi ju inte ha det. Måste ge bort honan med men det är inte lätt att få tag på någon ägare.

Andina
0

Jile,

Men vilka gosenosar!

Ja, det måste vara jättejobbigt att ge bort sina små eller stora katter. Jag skickar pepp- och styrkekramar till dig.

Beklagar att ni var tvungna att hjälpa en av de små över till Andra Sidan - men det var ju av barmhärtighet så det är en Kärlekshandling! Jag kan tro att det föll många tårar… Gråter

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

JILE
0

Tack Andina du é för go du.Kyss Ja det är inte lätt, har ju aldrig gett bort ngt djur tidigare. Tar ju bara emot jag.Skrattande

[walkinbeauti]
0

#14 Alltid lika tungt när djuren försvinner,unga som gamla.Bor med fem katter nu och har 5 urnor av tidgare katter med bild och namn på.

Min äldsta är nu 17½ år men ganska pigg trots att han är gammelgubbe.Skulle inte kunna leva utan djur dom ger så oerhört mycket genom åren samtidigt som det är så smärtsamt när andra sidan måste ta över.

I Aprill blev 17 åriga Mowglii sjuk och på Fredagen innan stog Curry vid matskålarna i full manifestering en katt jag trodde inkarnerat men där hade jag fel .Han var som en fysisk katt såg honom med fysiska ögat och hans uppgift var att hämta Mowgii som sen under helgen blev allvarligt dålig,på måndagen var det veterinär och Mowglii  fick somna i i min famn.Så Curry ville komma och visa att han ska vara med honom Glad

Elpida
0

Vilka söta små missar Jile! Det är ju liksom baksidan med husdjuren, att de måste lämna ossGråter. Hade jag kunnat skulle jag gärna adopterat din kissemamma men med allergi i familjen fungerar det tyvärr inteObestämd.

#15Blir alldeles rörd över din fina kisse Curry som hämtade hem MowgliKyss

"Du har alltid två val"

Toyan
0

God middag på er!!

Äääntligen kommer jag ut på nätet, har varit utan uppkoppling sedan onsdag morgon, avgrävd fiberkabel för att entreprenören glömt märka ut var den ligger..

Såna goa kissemissar JILE, kan förstå att det är svåret att lämna dom småKyss

Strålande sol har vi nu men det är kyligt kvällar och morgnar.

Ha en riktigt fin dag och helg!!

JILE
0

#15 Men vad fint du berättade om Mowglis bortgång. Det var ju skönt att du fick se att ngn kom för att hämta honom. Tänk att få se det med fysiska ögon.

Ja man vet ju att de måstee försvinna en dag, men det är ju så tungt när det sker. Vi har en gulvit katt som heter Curry och som vi hämtade förra året. Våran gamla Missan fräste åt honom och var så sur när han kom. Men efter ett tag blev de nu bästa vänner. Missen putsar och gosar med Curry när han kommer som det vore hans barn. Lika fascinerande att se dom kommunicera med varann.

Missen kom till oss en vinter, vi satt ut bild och ägarna hämtade honom de bodde ca en mil härifrån, men efter en vecka var han tillbaka här hos oss igen, låg och rullade och njöt av att vara tillbaka igen. Man blev ju tårögd när man såg honom. Att vi betytt så mkt så han ville tillbaka.

Lägger in en bild på dom ihop.Glad Curry och Missen.

Ja Elpida det är ju baksidan…men man kan ju inte leva utan dom heller.

Tack Toyan :)

Kram Jile

Indiania
0

Vilka underbara kattbilder du visar Jile! Sååååå goa dom är! GladKyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Tack Indiania!Kyss

Ja visst är dom gulliga och man ser ju hur de tycker om varann också…Curry (gula) känner sig trygg med Missen. Kallar han för Missan först när han kom för jag trodde det var en hona och att den skulle ha ungar.Glad Ha..ha hade glömt att titta i baken. Visade sig vara en hane. Fast jag säger Missan emellanåt ändå.

Kram och trevlig fredagskväll.