Healing iFokus

Healing

Läst 574 ggr
[rore]
0

11:e augusti - torsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morgon på er alla!

Hoppas natten varit god och att ni vaknar pigga och utvilade till denna torsdags morgon. Veckan har gått fort,

Var det inte måndag i går??Förvånad,,Flört

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon rore!

God morgon alla andra som tittar in till oss under dagen.

Natten har varit bra. Jag vaknade i natt av att jag fick ett SMS. En till liten ny människa har sett dagens ljus i släktenKyss

Ha en riktigt bra dag allesammans!

[rore]
0

Nämen!! Åhh, Grattis till det nya lilla stora livetKyss Det är ju något alldeles särskillt med bebisar,, de har en sån härlig energi,,,

De sprider ett känsloljus som kan liknas vid tomtebloss

Elpida
0

Grattis Gunilla! och god morgon på er!Glad

Den här första veckan på jobbet har gått ganska fort ändå. Snart stundar helg igen, dessvärre inte så mycket sovmorgon eftersom jag har inplanerade saker att gå på. Vädret är inte strålande, men det är bättre utlovat till imorgon, hoppas, hoppas…

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon alla!

Har sovit som en stock i natt!

#1 Grattis till det lilla knytet Gunilla! Kyss Vad dagarna går fort, snart är det helg igen.

Önskar er alla en strålande dag! Här skiner solen! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon.

Grattis Gunilla, en ny liten stjärna har tänts på vår vackra himmel.

Här är det sol och det börjar likna lite höst. Gillar den lite kyliga krispiga luften. Satt och tittade ut på en rönn som är utanför fönstret, först satt jag och beundrade den röda färgen på rönnbären, sen fick jag syn på hur bladen vinkade till mig när det blåste till, jag blev så full i skratt där jag satt för mig själv. Jag kände, att det blir en fin dag idag, när t.om löven hälsar en god morgon.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[walkinbeauti]
0

God morgon på er Glad

Nja kan inte påstå natten vart särskilt bra,fick magsjukan och sitter nu med datorn i sängen och försöker roa mig bäst det går Skrattande

Ha en härlig dag Cool

Indiania
0

#6 Krya på dig Walkinbeauti Kyss Hoppas det snart är över!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

#6 Usch då, krya på dig WB!!!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
0

Tackar tackar,fördelen med magsjukan är ju att den går över rätt snabbt om det nu finns någon fördel med den så är det just det.Men så jag svammlar SkämsSkrattande

ludde1
0

Grattis GunillaGlad

I dag blir det till att rensa lingon som jag plockade igår.

Ha en bra dag allesammans.Glad

Andina
0

Go'Morron i tråden!

Jo, visst vareväl måndag igår…?

Pigg och utvilad känner jag mig inte, mer åt det lite såsiga hållet. Spöregn har trummat mot väggar och tak under natten - men tycks ha tagit ett litet uppehåll just nu. Få se om Tor göre sig besvär hitåt idag också, igår var han på hugget.

Vad mysigt med en liten ny själ i familjen, Gunilla! Grattis till dig, föräldrarna och hela släkten! :)

Majlar, ja, visst är det härligt när träden vinkar till oss! Skrattande

Men Walkin', fy vad jobbigt med magsjuka. Peppar, peppar har jag varit förskonad från denna 'åkomma' - jag vet i ärlighetens namn inte om jag har haft det någonsin. Kanske något lite då…

Fördelen med magsjuka, ja, att den passerar igenom en snabbt men också att den tvingar till vila och rekreation och framför allt, att den rensar ut!

Krya på dig men var snäll mot dig!

Må ni må väl allihop, hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

#9 Glad#11.

Jösses, jag har Aldrig sett magsjukan som något endaste positivt. Men här får man minsann lära sig, att även den kan vara bra att ha.

Ni är för härliga.

Nästa gång ska jag tänka. Gud va skönt med en rejäl utrensning.

Kram GladFlört

Andina
0

#12 - :) Men, Majlar, har du aldrig tänkt på att det faktiskt känns väldigt skönt, en lättnad, när magen äntligen är tömd då du mått illa?Flört

KramKramis! På er allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

"13.

Jag har inte tänkt så. Jag är bara glad att jag överlevt, men hädanefter ska jag tänka som så istället- att det var gött å bli av me "skiten". Då kanske det inte är så hemskt nästa gång det kommer över en. Hehe.

Kramis

szirius
0

Grattis Gunilla till det nya livet!

Walkin - krya på dig!

Här lyser solen och sonen leker o leker o leker med kompisar - han har knappt varit hemma på 6 veckor så det är mkt att ta igenFlört Huset är nu fyllt med kojor, legoborgar och diverse mellanmålsrester här och där. Härligt ändå med liv och barn tycker jag.Flört

Själv har jag mkt jobb.Det här med att hösten kommer och man ska gå in i ett lugnare lunk - hahahahahaFlört Kommer i säng vid 23 efter non stop aktiviteter. Men september blir nog lite lugnare.Hoppas jag.

Ha en fin dag!Kyss