God morgon 10:e Augusti
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go morron!!
Grått grå väder och jag går runt och små plockar,, *snigelfart* 
lugnt och fint,, lugna favoriter som poppar och små gluttar in här, då och då,,,
Ha det så gott!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Goder morgon!
Ja just det, lilla pappsen har namnsdag idag. Måste skicka en liten hälsning! Grått väder har vi oxå, det ska tydligen stärka arbetsmoralen istället… Barnen som fortfarande är lediga hamnar dock i något sorts tv/dator-koma
. Det är bara att jobba av timmarna så man får åka hem istället!
Hoppas ni får en härlig dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla.
Här öser regnet ner och det är grått och trist. Igår åskade det precis över vårat hus och det small ordentligt ett par gånger. Strömmen försvann flera gånger, mitt barnbarn var här och hon var riktigt skraj lilla gumman. '
Ha en fin dag alla Larsemän och ni andra. Var rädda om varann
Godmorgon alla!
#0 Den bilden gillar jag Gunilla, brukar ha den till skärmbild mellan varven 
I dag har min gubbe namsdag, det är ju Lars.
I dag kommer det hem lite nya möbler och senare under dagen skall jag på läkarbesök för att få en remiss till röntgen.
Hoppas ni alla får en underbar dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag på er 
Grått höstlikt väder här med men humöret på topp ändå.
Ha en alla tiders en det ska jag ha 
God förmiddag alla glada människor 
Här står regnet som spön i backen - i varje fall gjorde det det tidigt i morse 
Det passar bra för jag har en massa inomhusarbete att göra idag - hemsidan ska uppdateras och det ska fortsätta rensas i röran 
Belöningen får jag i kväll när vi är ett gäng som träffas och ger healing till varandra i min lokal - härligt! 
Hoppas ni får en riktigt fin dag - med åtminstone sol i sinnet… 
Kram Rickard
"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay
Medarbetare på Spiritualism i Fokus
#6 Ja sol i sinnet var det Rickard! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Gråaktig dag här också - men med små sprickor i 'täcket' så att solen kan kika in emellanåt.
Har pysslat med att betala räkningar - en del försenade, tyvärr, frustrerande och 'stressande'. Men när nu allt verkar vara utrett och betalt så ska jag ta mig en tur till verandan tillsammans med mina goda vänner Kaffekoppen och Pappisen.
Önskar er alla en solisinnetdag idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Onsdag idag, och lunchtid så nu har halva veckan gått.
Vi har sol och 25 grader, ikväll har jag dubbla danspass, jippie
Svärmor är här idag så jag behöver inte tänka på maten - superskönt
På jobbet krånglar allt idag, vissa dagar kommer allt…men det är bara att reda ut och behålla den inre balansen så gott det går.
Ha en fin dag!