Healing iFokus

Healing

Läst 371 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 9:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sköna människor.

Jag hoppas ni får en fin dag vad ni än har för väder!

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken härlig Bild Gunilla!

Go morron på er alla!!

majlar
0

God morgon alla. Trolskt och fin bild idag.

Här har det åskat inatt och huvudet är tungt. Konstigt väder vi har. Ena stunden sommar och i nästa sekund är det höst. Ibland alla årstider på en och samma dag. Det är nog något nytt som vi får lära oss leva med i fortsättningen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon god morgon!

Väder har vi, och grått och tråkigt är det oxå! Vi hoppas på bättre väder till helgen! En helt vanlig tisdag, ett litet besök hos en väninna efter jobbet annars inget planerat.

Hoppas ni har sol i hjärtat.. och förhoppningsvis även uteSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron allihop!

Vilken härligt mystisk och magisk bild!

Här var det kylslaget på morgonen, så det märks att det inte är högsommar längre. Det sägs att det ska bli lite blandat sol och regn idag. Regn behövs här, Gullregnsträdet är helt gulnat redan och björkarna börjar gulna lite grann också. Vi har ju haft väldigt torrt här jämfört med större delen av landet i sommar.

Fast jag gillar när solen e' på… :)

Jag ber att få önska eder alla en fröjdefull tisdag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

God morgon ute i stugorna!

Den bilden var härlig Gunilla.

Idag blir det inte mycket göra,har lufsat runt hela senaste veckan så idag skämmer jag bort mig med lite gott att äta och få ta det lugnt.

Ha en alla tiders dag på er Glad

[dandamimm]
0

God morgon.

Här går jag in på sista varvet på semestern, börjar jobba i morgon. Nästa vecka kommer alla våra elever tillbaka och det är alltid lika spännande att träffa gamla och nya elever så det ser jag fram emot. Kallt är det här också men jag värmer mig än så länge på maken…Flört

Ha en superdag alla.

Kram Danda

Indiania
0

Godmorgon på er!

#0 Vilken magisk bild Gunilla!

Visst har det blivit kyligare ute men vi har sol i dag i alla fall.

Inga planer för dagen, den får bli som den blir.

Hoppas ni alla får en härlig tisdag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

szirius
0

God morgon!

Lite annat väder här nere i söder, igår hade vi 29 grader och kvavt som attan - väldigt glad över nattregnet för nu är luften frisk och klar.

Det sägs att det är de sista riktigt heta dagarna nu, men jag är mer än nöjd med dessa, nu när semestern dessutom är slut - heta dagar är trevliga vid en badstrand med en glass i handen, mindre trevlig vid en het datorFlört

Jag har ju den underbara välsignelsen att få en lång sensommar här - vilket kallas höst här, men är det runt 20 och sol så är det sensommar för migFlört. Svärmor fyller år i mitten på oktober och då brukar vi alltid gå upp på vinbergen i bara tunn tröja och sedan äta utomhus, så jag sörjer inte att en ny årstid är på gång.

Önskar er alla en härlig tisdag! Idag em blir det muffinsbak och förberedelser för mat inför morgondagen då vi får främmande.

Många kramar

Toyan
0

God middag!

Så vacker bild Gunilla, lite kyliga morgnar och kvällar nu men höst är det inte ännu.

Här har solen strålat men nu mulnar det på, regn på gång tror jag.

Ha det fint resten av dagen allihopaKyss