Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 369 ggr
lightworker
0

Gav healing

Jag gav healing till en tjej för några månader sedan. Allt gick jättebra och hon blev mycket avslappnad. Efteråt frågade jag om hon kände något. Då sa hon att det kändes som att mina händer sjönk in i hennes kropp. Det var en otrolig upplevelse tyckte hon. Är det fler som har varit med om liknande när ni har gett healing???

MariaJ
0

Just denna känslan att händerna går in i kroppen har inte någon sagt till mig då jag healar, men att det blir en otrolig värme och att man känner hur man genom sina händer faktiskt har möjlighet att ge enegi och lindra eller ta bort smärta. Det har jag gjort vid många tillfälle. Både mina barn, min sambo och nära vänner har fått känna på detta från mig. :-)

Hur upplevde du själv din healingstund med henne ?

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

lightworker
0

Visst blir mina händer otroligt varma och jag känner hur energin åker ut genom mina händer och in i klientens kropp när jag ger healing. Helt fantastiskt.  När jag står där och ger healing så känns det som att jag har gjort det hundra gånger fast jag har bara gjort det 10 gånger.  När klienter kommer till mig så är dom uppivarv och stressade men när dom går hem så är dom helt avslappnad och trött. Jätteroligt att se, då vet man att man har gjort ett bra arbete.