Healing iFokus

Healing

Läst 776 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 8:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny vecka med alldeles oskrivna blad - vilka möjligheter!

Hos mig regnar det idag och det är mycket kyligare väder. Men jag hoppas att det blir varmare igen. Jag vill verkligen att det ska bli nått av mina majsplantor.

Ha en riktigt bra Måndag!

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go morron i tråden!!

Ja, hoppas dina majslingar får ordentligt med sol GunillaGlad. Solen kikar fram här just nu och jag hoppas den vill stanna kvar.

En fin dag önskar jag er alla.

Andina
0

Go'Morron Gunilla och Rore! Och Go'Morron alla andra också! Dubbelt upp - eftersom vi har två Go'Morrontrådar! Kul!

Ja, idag är det burrigt kallt, jag hoppas solen lyckas värma på ordentligt idag, för inte vill jag bylsa på mig koftor, strumpor och annat obekvämt! :)

Och så vill jag ju förstås, att Gunillas majsplantor ska få frodas och skördas!

Ha en go' dag idag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Mina plantor har blivit över en meter höga och är så frodiga och fina så nog vore det synd om jag inte får åtmindstonde en liiiiten majskolvSkrattande

majlar
0

God morgon alla. Spännande med egna plantor. Den är ju för snygg också. Liknar toppen på en gammal julgran.

Dotera har också satt majs, men det verkar inte komma några blommor. Hon kanske satte den för sent. Däremot har hon sockerärter i långa banor, och squash stora som farfars gummistövlar.

Det är helt otroligt vad det växer. Kul att skörda.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
0

Godmorgon alla! Här lite brådis skall iväg till ortopeden och prova ut inlägg.Hoppas din majs hinner bli kvar Gunilla Glad

Önskar er alla en härlig start på veckan! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God förmiddag!

En klarblå himmel har blivit ullvit, vi får se om det håller sig från regn idag. Vi fick ju större delen av gårdagen så det räckte… Idag är det jobbardags igen, tar nog inte så lång tid innan man är tillbaka i gamla hjulspåren igen.

Lycka till med majs och skoinläggSkrattande.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
0

God förmiddag Cool

Men gud så häftigt med majsplantor,har velat odla men inte trott det fungerat i vårat klimat men ska försöka något år.Lycka till med dom och lägg gärna in en bild när det är moget,älskar majs till tusen:-)

Ha en underbar dag på er !

Indiania
0

Nu är jag hemma efter besöket på ortopeden, har ätit och legat o vilat på altanen. Han undrade om jag röntgat föttern, då brukar det synas om det är artros vilket han trodde att jag hade.Så i morgon skall jag ringa och få en remiss till rtg.

Hittade ett par sköna skor i alla fall, det besöket var inte mycket värt!

[GunillaF]
0

#8 Vad bra att någon äntligen förstog att du måste få röntga fötterna.

Indiania
0

#9 Ja det är bra Gunilla men det är segt! Flört

[GunillaF]
0

#10 Jaa, jag förstår det.

"Livet är en prövning"!Kyss