Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 905 ggr
Minetta
0

Halt häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar om någon av er vill försöka berätta för mig varför min häst Veto är halt, var har han ont?

Han har vilat en vecka och fått ha semester, igår när jag red honom var han lite oren/halt i traven, idag är han även halt i skritt..

Bifogar en bild på Veto. Tacksam för hjälp :)

Andina
0

Jag hoppas du får svar av någon/några som är bra på att läsa av djur på bilder!

Jag är det inte. Men jag fick ändå ordet ledband till mig och stukning. Har han stukat benet tidigare? Det är som att det påverkar höften också (men det kan ju bero på att han inte kan stödja ordentligt på benet). Men som sagt, jag är inte bra på detta..

Jag skickar lite healingbubblor till honom i alla fall, om du vill?
Hoppas att din Veto kryar på sig snart!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Minetta
0

Tack för svar! Vad jag vet har han inte stukat benet tidigare, eller han har i alla fall inte varit halt förut under de tre år som jag haft honom.

Jo, du får gärna skicka healing åt honom Glad

Andina
0

Då gör jag det under dagen! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Lorita
0

får jag fråga vad din veterinär säger?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Minetta
0

Har inte ringt ännu, men ska göra det idag efter att jag talat med ägaren (är fodervärd) :)

powerofthebass
0

kan testa ,det jag frå fram är vänster framben, stel i  armbågen  och axlen .   men prata du med vetrenär  det är alldrig fel

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_