Healing iFokus

Healing

Läst 995 ggr
[walkinbeauti]
0

God morgon 7/8!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er !

En regnig dag väntas ser det ut som.Det har gått i djruens tecken en tid nu och jag hittade denna bild som jag tycker var för söt.Kärleken finns överallt och idag på eftermiddagen vi 18 tiden blir det till att mysa med några kattungar sen får vi se vem som kommer hem till mig och mina katter.Men jag tror redan jag vet .

Ha en härlig dag Cool

Andina
0

Go'Morron Walkin'! och Go'Morron alla andra som tittar in idag!

Det var väl en alldeles helt underbar bild du bjuder på Walkin'! Vilken glädje och vilken energi - ja, Kärlek! Glad

Och så spännande - guud så mysigt med kattussarna!!! Det ska bli så härligt att få se vem eller vilka som beslutat sig för att leva tillsammans med dig och dina andra gosevänner! 
Jag blir så sugen på att skaffa katt igen… … … suckh… *drömmer*

Ha en go' och gla' dag idag, allihop! Men glöm inte att det är Vilodag idag.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

God morgon wb, Andina och alla som kikar in eftersom.

Vilken mysig bild wb.

Härligt att du ska hämta hem en kattunge. Det blir livat i huset en tid nu då för de är ju så gulligt busiga.

I dag blir det surströmmingsfest hos mig. Hoppas bara att regnet håller sig borta.

Ha en riktigt bra dag allesammans!

[walkinbeauti]
0

Nja inte idag flyttar han in utan om ett par veckor när dom fyllt 12 enligt Sveraks regler,men vad otåliga dagar framöver innan den lille bor här Glad

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon i regnet.

Svart och vit och mycket energi, fin bild idag igen. Kissungar är väl för ljuvliga, skulle inte ha något emot att ta hit en liten och gulla med. Men har ett barnbarn som är allergisk.

I går hittade jag den här lilla parveln i min blomma för dagen. Dom är verkligen glupska, det kan man inte tro.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Farwuq
0

God morgon från ett regnigt djupa södern.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Indiania
0

Godförmiddag alla!

I går var jag iväg till jourcentralen, hade en kraftig urinvägsinfektion. Tur att det finns antibiotika, nu förstår jag varför jag varit så trött och svettats så mycket. Nu kommer tanten bli pigg igen.

Vilken härlig bild Walkinbeauti, underbar. Det skall bli spännande att se vilken katt det blir, nu är jag så nyfiken.Glad

#2 Surströmming har jag testat, gillar det inte men min mamma åt det med stor förtjusning. Flört

Önskar er alla en härlig söndag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#6 Mig kvittar det just nu vad jag äter eftersom jag inte kan känna någon smak, men annars så tycker jag mycket om surströmmig.

Men det blir kul att samla alla ändå till årets skiva.

Indiania
0

#7 Vad tråkigt att du inte kan känna smaken men nu kommer jag ihåg att jag hört det tidigare.

Visst blir det kul, det är jag säker på! Skrattande

[walkinbeauti]
0

Ibland spelar universum oss spratt,när jag pratade med nuvarande kattägare visar det sig vara släktingar till mina töser Salamandra och Philippa.William som är far har inte samma mamma som mina men dom har samma pappa Förvånad

När andevärlden bestämt något så blir det så,skulle inte ha katt igen så snart inpå Mowglii men dom bara föll i mina händer och då blir det svårt att sätta emot går helt på intuitionen när det gäller djur och lite av släkten kommer tillbaka men vad det kallas för vet jag inte,halv halv halv syskon kanske Skrattande

Toyan
0

God middag healingvänner!

Vacker bild WB, så mysigt att få en liten go och busig kisse i husetGlad

#6 Usch då Indiania..inget vidare att ha uvi, drick mycket, men det vet du säkert redan att man ska.

Att dricka några koppar Åkerfräkenté då och då är också bra.

Här ösregnar det sen ågra timmar och så torrt som det varit så behövs det, temperaturen 16 grader., ska ut på en promenad när det lugnar sig lite, skönt med svalka.

#7 Ha en trevlig surströmmingsskiva Gunilla!

Trevlig söndag önskar jag erKyss

[GunillaF]
0

#10 Tack! Glad

Indiania
0

#10 Jag dricker massor! Tack för tipset om åkerfräkentè Flört Kram

Elpida
0

God afton!

Idag är min sista semesterdag och jag har tokslappat! Jag har dessutom tokslappat hela semestern när det gäller healing, det mediala, datortid osv.  Både skönt.. och lite trist. Nu ska det iaf bli härligt att komma in i rutiner och övningar igen!Glad

Skönt att du fått medicin Indiania, nu hoppas vi du piggar på dig snabbt!

God natt-kramar till den som vill ha!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus