God Morgon Lördag 6 augusti
Goder Morgon i stugorna!
Det är fortfarande sommar!
Djurvärlden håller just nu på att avsluta dagens frukost och stillar sig - mätta, nöjda och belåtna. Själv sitter jag med mitt morgonkaffe och hör hur gröngölingens skratt, kråkans hojtande och småfåglarnas pipande börjar tystna efter frukosten. Det blir alldeles tyst och stilla. Sååå härligt!
Men snart är det grannarnas tur att vakna upp och sätta ljud på världen igen…
Jag önskar er alla en riktigt Go' och Gla' Lördag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon Andina och Walkinbeauti
Din morgon ser ganska lik ut som min Andina. Har också gett djuren och sitter nu med en kopp kaffe. Ska idag iväg på trancehealingoch andlig kirurgi i Stockholm för första ggn ska bli så intressant.
Hoppas på att ett under sker med mig och dotter nu :) friska , friska…ha en härlig dag allihopa.
Skickar med en bild på lilla Ida.
Kram Jile
Åh, det var väl ena go'a djur! Den vackra fisken - tänk vilken värld som finns där under vattenytan! Och vilken underbar liten pöting, flickan Ida!
Så det är dags nu, Jile! Jättespännande! Jag tror verkligen att transhealingen gör dig och din dotter gott! Jag hoppas att ni får påtagliga bevis för det ganska snart efter healingen!
Ser fram emot att höra hur ni upplevt denna dag. Kan inte vänta… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#3 Tack Andina :) ja Ida är en söt liten dam :)
Ja idag är det dags…ska berätta när jag kommer hem.
Kram jile
Ja det var mig en underbar liten dam du har där JILE,så snäll och fin hon ser ut 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Andina och alla andra!
Såååå fina bilder i dagens tråd!
Regntunga skyar hos mig men jag hoppas det lättar under dagen.
Vad spännande att få höra om era upplevelser när ni kommer hem igen, Jile!
Ha en bra dag vad ni än tar er för med!
God morgon alla.
Fina bilder ni har att bjuda oss på idag. Lilla Ida är ju för söt. Här försöker solen tränga sig igenom lite gråa moln, hoppas det blir uppehåll. Min dotters mans bror ska gifta sig idag. Fast lite regn i kronan sägs ha en magisk effekt.
Lycka till Jile idag, det låter spännande och går säkert riktigt fint.
Ha en fin dag alla och var rädda om varannn
god morgon!
igår fick jag bromsa in för en rådjursget med tre kid. Helt plockade ur sagans värld. Så underbart vackra är de små liven. De sprang in i skogen igen med mamma. Härlig syn
Ha en bra dag alla!
Godmorgon alla!
Underbara bilder ni bjuder på och du Korseett har sett dom söta rådjuren på nära håll 
Hoppas det blir uppehåll för din del Gunilla.
Skal bli spännande att höra era upplevelser JILE och vilken söt liten Ida.
Tjusigt med bröllop Majlar!
Önskar er alla en härlig lördag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack alla, ja Ida är en snäll och go tjej på 3 år.
Jo nu är vi hemkomna från en fantastisk dag i Stockholm. Allt flöt på förutom att vi glömde karta och kod till dörren där vi skulle in. men dotter var fenomenal på att hitta..det var bara att följa
.
Ja det var en jättetrevlig kvinna och kunde ju sin sak. Jag satt ju med medans dotter fick behandling och jag var förstummad hur hon använde sina händer mm. Hon fick ju även känning av våra krämpor i sin kropp. Tänk om läkarna kunde få det också så de inte tror att man bara hittar på..hi..hi
Jag är stelare idag, men det jobbar ju på i kroppen. Olika hur fort förbättringen går så vi får väl vänta och se. Det var som en skön massage på samma gång.
kram Jile
#11 Tack för du berättar JILE
Det skall bli spännande att följa dig!
Kram
#12 Tack för att du vill lyssna indiania
jag tycker det ska bli så spännande. Hoppas ju så för min dotters skull. Hon fick även reda på att hon kommer att få egna barn bla..kul. Hon var ju duktig på att se vad som komma skall. Spännande är det ju :)
kram